SBS FINLAND OY AINOANA SUOMALAISENA YRITYKSENÄ EUROPEAN BUSINESS AWARDS –KILPAILUN FINAALIIN

European Business Awards (www.businessawardseurope.com) on valinnut SBS Finland Oy:n edustamaan Suomea kilpailun finaalissa yhdessä 100 muun eurooppalaisen yrityksen kanssa. SBS Finland Oy saavutti tavoitellun Ruban d’Honneur statuksen Employer of the year –kategoriassa ja jatkaa nyt kilpailun finaaliin kamppailemaan pääsystä kymmenen lopullisen voittajan joukkoon. Voittajat julkistetaan European Business Awards –gaalassa huhtikuussa 2013.

Viimeisen kahden kuukauden aikana eurooppalaisista yritysjohtajista, akateemikoista ja yrittäjistä koostettu tuomaristo on arvioinut 200 edelliseltä kierrokselta jatkoon päässyttä yritystä ja valinnut 100 Ruban d’Honneur statuksen saajaa. Jäljellä olevat yritykset esittäytyvät tuomaristolle helmikuun aikana intensiivisissä face-to-face sessioissa.

“Olemme erittäin ylpeitä Ruban d’Honneur statuksen saavuttamisesta. Valinnan arvoa nostaa entisestään se, että pääsimme finaaliin ainoana suomalaisena yrityksenä. Odotamme mielenkiinnolla pääsyä tuomariston eteen ja tilaisuutta kertoa, mistä SBS Finland Oy:ssä on kysymys”, iloitsee kaupallinen johtaja Outi Rekola.

Tänä vuonna European Business Awards –kilpailuun osallistuvat yritykset esittäytyivät tuomaristolle videon välityksellä ja yleisöllä oli mahdollisuus äänestää suosikkiin jokaisessa maassa.

Adrian Tripp, European Business Awards –organisaation perustaja ja toimitusjohtaja kommentoi: “Videoelementti antoi tuomaristollemme mahdollisuuden tutustua paljon syvemmin mukana oleviin yrityksiin. Finaaliin pääsy merkitsee, että yritys on todella tehnyt vaikutuksen tuomaristoon ja ansainnut paikkansa finalistien joukossa”.

Lisätietoja antaa

Outi Rekola, kaupallinen johtaja, SBS Finland Oy, p. 020 747 4060, outi.rekola@sbs.fi

Tutustu: www.sbs.fi

Lisätietoja European Business Awardsista

Jo Henderson, PR Manager, European Business Awards - Tel: +44 (0) 7870 634 567 / Email: jo.henderson@writewaypr.co.uk

Tutustu: www.businessawardseurope.com

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja Kutonen/The Voice TV. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2011 oli 24 M€. SBS Media työllistää Suomessa noin 150 tv- ja radioalan ammattilaista.