SBS Finland Oy Euroopan kymmenen parhaan työnantajan joukossa

European Business Awards 2012/2013 huipentui torstaina 6.6.2013 Istanbulissa järjestettyyn palkintogaalaan, jossa julkistettiin lopulliset voittajat. SBS Finland Oy palkittiin gaalassa Euroopan kymmenen parhaan työnantajan joukossa.

European Business Awards (www.businessawardseurope.com) valitsi SBS Finland Oy:n ainoana suomalaisena yrityksenä kilpailun finaaliin. SBS Finland Oy saavutti tavoitellun Ruban d’Honneur statuksen "Vuoden työnantaja" kategoriassa ja valikoitui Euroopan kymmenen parhaan työnantajan joukkoon.

”Tämä on erittäin hieno tunnustus. Olemme olleet kuusi vuotta peräkkäin Suomen Parhaat Työpaikat –tutkimuksen shortlistalla ja rakennamme pitkäjänteisellä työllä Suomen Parasta Työpaikkaa. Toimintamme ytimessä on ”Hyvä esimiespalvelu”, johon jokainen on oikeutettu”, kertoo Leena Puntila, SBS Finland Oy:n toimitusjohtaja.

Yritysten seulonta alkoi jo marraskuussa 2011, jolloin SBS Finland Oy sai kutsun osallistua kilpailuun. Hakemuslomakkeen perusteella yritys pääsi jatkoon, ja esittäytyi elokuussa 2012 tuomaristolle videon välityksellä. Videon perusteella SBS Finland Oy pääsi helmikuussa 2013 esittäytymään henkilökohtaisesti tuomaristolle. European Business Awards -organisaatio on käynyt läpi kaiken kaikkiaan 15.000 yritystä, joiden joukosta valikoitui sata parasta yritystä finaaliin. Näistä 15 000:sta 3000 kutsuttiin osallistumaan kilpailuun. Kategorioita on kymmenen ja SBS Finland Oy oli mukana ”Vuoden työnantaja” kategoriassa.

Lisätietoa:

Leena Puntila, toimitusjohtaja, SBS Finland Oy, puh. 0400 527 686, leena.puntila@sbs.fi

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja Kutonen/The Voice TV. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2012 oli 30 M€, josta radioliiketoiminnan osuus oli 17 M€. SBS Media työllistää Suomessa noin 160 media-alan ammattilaista.

Lainaukset

Tämä on erittäin hieno tunnustus. Olemme olleet kuusi vuotta peräkkäin Suomen Parhaat Työpaikat –tutkimuksen shortlistalla ja rakennamme pitkäjänteisellä työllä Suomen Parasta Työpaikkaa. Toimintamme ytimessä on ”Hyvä esimiespalvelu”, johon jokainen on oikeutettu.
Leena Puntila