SBS Finland Oy on valittu Suomen edustajaksi European Business Awards kilpailuun

SBS Finland Oy on valittu Suomen edustajaksi European Business Awards 2012/2013 kilpailuun. Menestyminen kilpailun ensimmäisellä kierroksella nosti SBS Finland Oy:n kamppailemaan maakohtaisesta kärkisijasta 8 muun suomalaisen finalistin kanssa. Maakohtaiset voittajat julkistetaan marraskuussa 2012.

SBS Finland Oy:n pääsy maaedustajaksi perustuu hyvään liiketaloudelliseen tulokseen, kykyyn luoda innovaatioita ja esimerkillisen ammattitaitoiseen henkilökuntaan. Vuonna 2011 SBS Finlandin radiomainonnan myynti kasvoi 9 %. Lisäksi SBS Finlandin menestys näkyi RadioMedian vuoden 2011 Radiogaalassa, jossa Iskelmän valtakunnallinen myyntitiimi palkittiin radioiden parhaana myyntiryhmänä. SBS sijoittui myös hyvin Suomen Parhaiden Työpaikkojen/Great Place to Work –tutkimuksen listalla ollen sijalla 12.

European Business Awards haluaa organisaationa nostaa esille esimerkillisiä yksilöitä ja yrityksiä, jotka saavuttavat loistavia tuloksia eri osa-alueilla. Maaedustajaksi valikoituneet yritykset kilpailevat Euroopan laajuisesti eri kategorioissa. SBS Finland Oy kilpailee European Business Awards kilpailussa kategoriassa ”Vuoden työnantaja”.

SBS Finland Oy:n toimitusjohtaja Leena Puntila kommentoi menestystä seuraavasti: ”Pidän valintaamme Suomen maaedustajaksi erittäin hienona asiana. Erityisesti mieltä lämmittää menestyminen ”Vuoden työnantaja” –kategoriassa. Työntekijät ovat yrityksemme tärkein voimavara ja meillä ihmisistä pidetään huolta. Mediabisneksessä sisältö ratkaisee ja sisällön tekevät ihmiset.”

”Joka vuosi tuomariston arvioitavaksi löytyy yrityksiä, jotka eivät huomaa omaa erinomaisuuttaan. European Business Awards tarjoaa globaalin näytön paikan näille inspiroiville ja innovatiivisille yhtiöille, jotka pyrkivät erinomaisuuteen kaikessa mitä tekevät. Näiden kansallisten finalistien lista osoittaa, että Euroopalla on tärkeä panos maailmanlaajuisesti ja he ovat päättäneet menestyä”, sanoo Adrian Tripp, European Business Awards –organisaation perustaja ja toimitusjohtaja.

Maakohtaisen voittajan tittelistä yhdessä SBS Finland Oy:n kanssa kilpailevat 3 Step IT, Borenius & Co, Eniram Limited, Koodiviidakko Oy, M-Files Corporation, Vaadin Oy sekä ValueFrame Oy. Palkinnot jakaa 65 henkinen tuomaristo, johon kuuluu johtamisen ja liiketalouden kokeneita asiantuntijoita ympäri Eurooppaa. Aikaisemmin tuomaristossa ovat istuneet muun muassa Viron entinen presidentti Arnold Rüütel sekä European Climate Foundationin puheenjohtaja Jules Kortenhorst. Kilpailun sponsoreina toimivat RSM International, Infosys, UK Trade & Investment sekä Millicom International Cellular S.A.

Lisätietoja:

Leena Puntila, toimitusjohtaja, SBS Finland Oy, puh. 020 747 4001, leena.puntila@sbs.fi

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega, Radio City ja Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja The Voice. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 24 M€. SBS Media työllistää Suomessa 130 tv- ja radioalan ammattilaista.