SBS Media: Suomen parhaiden sisällöntekijöiden haku keräsi yli 500 hakemusta

SBS Media käynnisti uusien toimilupien selvittyä massiivisen rekrytoinnin. Suomen parhaiden sisällöntekijöiden hakuaika on nyt päättynyt. Kiinnostuneita riitti – SBS Median suuri rekrytointikampanja keräsi yli 500 hakemusta.

Haussa oli mukana muun muassa 1.1.2012 uudelleen syntyvän Radio Cityn toimitus sekä vahvistuksia viihdemedia The Voicen ja Iskelmän tiimeihin. Viime viikolla julkistettiin tieto, että SBS Media on vahvistanut ohjelmajohtoaan nimittämällä Rami Saariston The Voicen ja René Mäkisen Radio Cityn ohjelmapäälliköiksi. Lisää nimityksiä on luvassa piakkoin.

Hakemuksia kahlataan parhaillaan läpi ja haastattelut ovat käynnissä. Tavoitteena on löytää oikeita ihmisiä hyvällä asenteella oikeille paikoille. Lisää nimityksiä tullaan julkaisemaan tasaisesti tästä eteenpäin vuoden loppuun. Uudet toimitukset ovat iskukunnossa viimeistään marras-joulukuun taitteessa.

-        SBS Median suosio työpaikkana ylitti kaikki odotukset! Olemme erittäin tyytyväisiä, että noin suuri ja eritoten laadukas joukko haluaa olla mukana luomassa ja kehittämässä Suomen innovatiivisimpia viihdebrändejä. Uudet persoonat tulevat vahvistamaan nykyistä joukkoa entisestään. Näillä eväillä saamme varmasti kasaan osaavan ja innostuneen joukon, joka takaa jatkossakin laadukkaan sisällöntuottamisen ja uusien, erilaisten ideoiden syntymisen, intoilee SBS Median sisältöjohtaja Jussi Suvanto.

Jussi Suvanto, SBS Media, sisältöjohtaja, (040) 554 8753, jussi.suvanto@sbs.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV Viisi ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.