SBS Media toi seitsemän radiokanavaa ja yhden tv-kanavan samaan nettisoittimeen

Suomen suurin radiotoimija SBS Media on liittänyt kaikki tuottamansa radiokanavat, sekä yhden tv-kanavan yhteen ja samaan nettisoittimeen. Kuluttajan on mahdollista valita kuuntelemansa kanava hyvin monipuolisesta tarjonnasta.

”Olemme toimija, jolla on hyvin monentyyppistä radiotoimintaa. Tavoittelemme erilaisia kohderyhmiä ja olemme myös suuri paikallinen toimija maamme eri kasvukeskuksissa. Nyt tuomme koko tarjontamme kuluttajan ulottuville mahdollisimman helpolla”, kertoo ohjelmajohtaja Jussi Suvanto. SBS Median radiosoittimen kautta voi kuunnella Iskelmäradion ja The Voice radion lähetyksiä, sekä seurata suorana lähetyksenä The Voice TV:n ohjelmistoa. Tarjolla ovat myös paikalliset radiokanavat Radio 957 Tampereelta, Radio Sata Turusta, Radio Jyväskylä, Radio Mega Oulusta, sekä tällä hetkellä vain internetissä kuultava helsinkiläinen Radio City. ”Iskelmä soittaa iskelmämusiikkia, The Voice poppia ja pop-rockia, Radio 957 klassisempaa rockia ja niin edelleen. Uskon tarjontamme olevan todella monipuolinen ja monen kuluttajan mieleen. Teknisesti olemme pyrkineet tekemään palvelusta mahdollisimman helpon, ja kanavanvaihto onnistuukin kirjaimellisesti napin painalluksella”, valottaa Suvanto. SBS Median radiosoitin löytyy kaikkien yhtiön radiokanavien internet-sivuilta. www.voice.fi www.iskelma.fi www.radio957.fi www.sata.fi www.radiojkl.fi www.radiomega.fi www.radiocity.fi