Tarja Turunen ensi viikolla The Voicen Heräämössä

Tarjan Turusen toinen sooloalbumi What Lies Beneath julkaistiin Euroopassa syyskuussa ja ympäri maailmaa konsertoiva sopraano esiintyy uuden albumin tiimoilta myös Suomessa. Tarja nähdään ja kuullaan maanantaiaamuna Heräämössä 9.00.

Tiistaina Antti Tuisku vierailee Heräämössä 8.00. Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa loistavasti menestynyt, seitsemännen albuminsa juuri julkaissut Tuisku esittelee samalla Hyökyaalto-uutuusvideonsa. Samana aamuna studioon saapuu Big Brother -talosta sunnuntaina pudonnut asukas 9.00. Talosta häädetyt kisaajat vierailevat aina tiistaiaamuisin Heräämössä.

Keskiviikkona vieraaksi saadaan Tanssii tähtien kanssa -orkesteria luotsaava ja Idols-tuomariston uusimpana jäsenenä aloittava Sami Pitkämö klo 9.00.

Torstaina Heräämössä saadaan taas matkavinkkejä, kun Mondo-matkailulehden päätoimittaja Heikki Valkama saapuu studioon klo 9.00.

Perjantaina jatketaan Tanssii tähtien kanssa -tunnelmissa. Satu Tuomisto voitti edellisellä tuotantokaudella ja kaunotar vierailee muistelemassa omaa tanssitaivaltaan sekä arvioimassa tämän kauden tähtihetkiä klo 9.00.

The Voicen aamushow Heräämön lähetyksiä voi seurata yhtäaikaisesti suorana radiossa, tv:ssä ja netissä maanantaista perjantaihin klo 6-10. Kappaleiden soidessa radiossa, tv:ssä näkyy kyseisen kappaleen video.

Lisätietoja antaa:

Marianne Tuominiemi, tuottaja, Heräämö, puh. 020 747 4015, marianne.tuominiemi@sbs.fi

Jussi Suvanto, ohjelmajohtaja, The Voice, puh. 020 747 4053, jussi.suvanto@sbs.fi

SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2009 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopanmaassa. Lisätietoa www.sbs.fi.