The Voice radion kuuluvuusalue laajenee 12 paikkakunnalle

The Voice radion kuuluvuusalue laajenee ja paranee 1. tammikuuta alkaen. Autoradiokuuluvuus kattaa jatkossa yli viiden miljoonan suomalaisen asuinpaikkakunnan ja kaupunkien sisäkuuluvuus paranee huomattavasti. Muutoksen myötä Voicea voi kuunnella yhtäjaksoisesti Helsingistä Ouluun, Turusta ja vaikka Hangosta Kajaaniin. Uusien kuuluvuusalueiden myötä olemme avanneet kampanjasivun osoitteessa voice.fi/hyvinkuuluu.

Uudet alueet ja taajuudet 1.1.2012 alkaen

Fiskars               100,2 MHz

Haapavesi          96,6 MHz

Juuka                  95,7 MHz

Kokkola              107,2 MHz

Pihtipudas         98,7 MHz

Porvoo               107,9 MHz

Pyhävuori          93,4 MHz

Sysmä                101,3 MHz

Uusikaupunki    91,1 MHz

Valkeakoski       94,4 MHz

Vammala           97,7 MHz

Äänekoski          92,9 MHz

The Voice radio aloitti lähetykset maaliskuussa 2007. Aikaisemmin Kiss FM:nä tunnettu radiokanava muuttui Voiceksi ja muodosti monimediakonseptin yhdessä vuonna 2004 aloittaneen The Voice TV:n kanssa. Sekä Kiss FM että The Voice TV olivat SBS Finland Oy:n omistuksessa.

The Voice radio on naispainotteinen kanava, joka on suunnattu pääasiassa 25-39-vuotiaille. Kanavan musiikkitarjonta tarjoilee uusimpia pop- ja poprockhittejä, mutta myös monipuolisesti vanhempia tuttavuuksia Suomesta ja maailmalta.

Voicen aamuohjelma kulkee otsikolla Heräämö. Niko Kivelän ja Anni Hautalan johdolla tuotettavaa aamushow´ta voi seurata samanaikaisesti myös The Voice TV:stä joka arkiaamu kuudesta yhdeksään. Muita kanavan persoonia ovat Viihdepäiviä juontava Marianne Tuominiemi, Päivän Oku Shown isäntä Oku Luukkainen ja iltajuontaja Ville Kinaret.

The Voice radio palkittiin Radiomedian radiogaalassa Vuoden radioksi tammikuussa 2011. The Voice TV on puolestaan palkittu muutamaan otteeseen Musiikki- ja Mediagaalassa Vuoden musiikkimediaksi. Voice.fi-sivustolla vierailee keskimäärin 200 000 eri kävijää viikossa.

Lisää Voice radiosta ja Voicen monimediasta löydät osoitteesta voice.fi tai sbs.fi

Kuvapankki

Lisätietoja antaa: Jussi Suvanto, sisältöjohtaja, The Voice, puh. 040 554 8753

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja The Voice. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.