The Voice tiedottaa: The Voicen syyskuu painottuu uutuuksiin

The Voice esittelee syyskuun aikana runsaasti uutta musiikkia, niin tuntemattomilta, kuin tutuiltakin artisteilta ja yhtyeiltä. Tästä päivästä alkaen myös The Voice Radion äänituotanto on uudistunut ja vanhempikin musiikkitarjonta on tutkimusten myötä päivitetty TV:ssä ja radiossa.

Syksyn musiikkitarjonta on tänä vuonna runsas ja The Voice haluaa varmistaa, että mahdollisimman useat artistit saavat mahdollisuuden esittäytyä yleisölle. Kanavamme jatkaa uusien sekä vanhojen hittien soittamista, mutta nyt kuuntelijoilla on mahdollisuus kuulla entistä enemmän uutuuksia. ”Tämä syksy on poikkeuksellisen kiireistä aikaa levy-yhtiöille ja koemme, että olisi väärin jos emme antaisi mahdollisimman monelle julkaisulle mahdollisuutta tulla kuulluksi ja nähdyksi kanaviemme kautta. Suunnannäyttäjän roolissa tehtävämme on soittaa yleisön rakastamaa musiikkia, mutta myös tuoda esille musiikkia ja ilmiöitä, joiden koemme olevan kuuntelijan ajan arvoista”, kertoo The Voicen musiikkipäällikkö Sami Virtanen. Syksyn uutuuksissa on materiaalia muun muassa Linkin Parkin laulajan Chester Benningtonin uudelta Dead By Sunrise- yhtyeeltä, tuoretta musiikkia Empire Of The Sunilta, australialaista The Living Endiä sekä runsaasti uusia popin prinsessoja. Lisäämme viikoittain uusia kappaleita syyskuun ajan ja kuuntelijoilla on sinä aikana mahdollisuus osallistua The Voicen järjestämiin kilpailuihin. Lisäksi yleisö voi kuunnella, katsoa, ja kommentoida kappaleita kotisivuiltamme. Syksyn uutuuksissa loistaa: 1. Amanda Blank – Might Like You Better 2. Backstreet Boys – Straight Through My Heart 3. Cobra Starship – Good Girls Go Bad 4. Demi Lovato – La La Land 5. Dune – Heat 6. Dead By Sunrise – Crawl Back In 7. Empire Of The Sun – Standing On The Shore 8. Eva Simons – Silly Boy . 9. Haloo Helsinki – Ei Eerika Pääse Taivaaseen 10. The Living End – White Noise 11. La Roux – Bulletproof 12. MPHO – Box’ n’ Lock 13. Metro Station – Kelsey 14. Muse – Uprising 15. John ME – Run 16. Simian Mobile Disco – Audacity Of Huge 17. Shakira – She Wolf 18. The Sounds - Beatbox 19. Taylor Swift – You Belong With Me 20. Pixie Lott – Boys and Girls 21. Promoe – Svennebanan 22. Placebo – Ashtray Heart 23. Vesterinen Yhtyeineen – Kukaan Ei Koskaan 24. The Wildhearts – The Only One 25. Uniklubi – Sydän Lisätietoa syksyn uutuuksista ja kilpailuista osoitteessa: www.voice.fi