Uusi juontaja aloitti Iskelmän Aamuklubilla

Iskelmän Aamuklubi on saanut tiimiinsä uuden vahvistuksen. Mikko Siltalan juontajaparina on aloittanut Pauliina Puurila. Hän teki ensimmäisen lähetyksensä tänään keskiviikkona 12.10.2016.

Puurila on 40-vuotias tamperelainen kolmen lapsen äiti, joka on työskennellyt viime vuodet näyttelijänä ja poliisina. Iskelmän Aamuklubin lisäksi Puurila on vielä tämän syksyn ajan mukana Tampereen Komediateatterin Ei ketään kotona -farssissa.

”Olen haaveillut radion tekemisestä monta vuotta ja on hienoa tulla juuri Iskelmään. Edustan sitä todella mielelläni ja jonka kohderyhmään itsekin kuulun. Uskon että pystyn tässä hommassa hyvin hyödyntämään aiemmista ammateista ja eletystä elämästä tulleita oppeja. Myös ajatus tulevasta, minulle uudenlaisesta yleisökontaktista viehättää kovasti”, sanoo Puurila.

Iskelmään haettiin uutta aamujuontajaa elokuussa, kun Aamuklubin Anna-Mari Raaska siirtyi kahdeksan vuoden aamurupeaman jälkeen tekemään Iskelmän ilta- ja viikonloppulähetyksiä. Lempeällä äänellä ja positiivisella elämänasenteella varustettu Pauliina Puurila herättää nyt Aamuklubin kuuntelijat arkisin klo 6-10 yhdessä Mikko Siltalan ja tuottaja Antti Granlundin kanssa.

”Jo koelähetystä tehdessä tuli sellainen olo, että voisin jäädä hommiin saman tien. Minulla on tosi turvallinen fiilis lähteä tekemään töitä näiden konkareiden kanssa,” Puurila iloitsee.

Lisätiedot:

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, 0500 750 272, ari.ojala@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Bauer Media Oy:n liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€, ja se työllistää noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut 10 vuotta peräkkäin Great Place To Work –tutkimuksessa Suomen parhaimpien työpaikkojen joukkoon. Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin, joka on Euroopan suurin radiotalo.

Avainsanat: