Voice.fi ja Microsoft aloittavat yhteistyön

Bauer Median suurin viihde- ja lifestylesivusto Voice.fi on sopinut yhteistyön aloittamisesta yli miljoona ihmistä tavoittavan MSN.fi-sivuston kanssa. MSN.fi on Microsoftin oma uutisportaali. Yhteistyössä Voice.fi:n artikkeleita julkaistaan MSN.fi:n useissa kategorioissa.

-Etsimme jatkuvasti uusia liikenteenlähteitä ja näkyvyyttä sivustoillemme, jotta kävijäprofiili pysyisi monipuolisena ja riippuvuus Facebookista liikenteenlähteenä mahdollisimman pienenä. MSN.fi:n yli miljoona kävijää edustavat kattavasti eri ikäryhmiä ja täydentävät Voice.fi:n profiilia juuri oikeasta kohdasta, sanoo Bauer Median Head of Digital & Creative Mika Sallinen.

Myös Microsoftin puolella ollaan tyytyväisiä yhteistyöhön.

-MSN.fi-sivuston ytimen muodostaa laaja ja ajankohtainen valikoima uutis-, viihde- ja lifestylesisältöjä eri mediataloilta ja sisällöntuottajilta. Yhteistyö Bauer Median kanssa täydentää MSN.fi:n tarjontaa viihteen ja lifestylen osalta erinomaisesti, kommentoi Suomen MSN-toiminnoista vastaava Jaakko Saini Microsoftilta.

Suomen suurin radiotalo Bauer Media panostaa menestyvien radiokanavien lisäksi myös vahvasti digitaaliseen sisältöön, ja tavoite on kasvattaa digitaalista portfoliota. Bauer Media etsiikin jatkuvasti uusia kumppanuuksia ja mahdollisuuksia kasvattaa digitaalisia tuotteita.

Lisätiedot:
Mika Sallinen, Head of Digital & Creative, 040-5279149, mika.sallinen@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Bauer Media Oy:n liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€, ja se työllistää noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut 10 vuotta peräkkäin Great Place To Work –tutkimuksessa Suomen parhaimpien työpaikkojen joukkoon. Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin, joka on Euroopan suurin radiotalo.