Voice.fi kasvaa monipuoliseksi viihdemediaksi

Bauer Median verkkoliiketoiminnan lippulaiva, Voice.fi-verkkosivusto, tulee tänä vuonna kasvamaan entistä suuremmaksi ja monipuolisemmaksi verkkomediaksi. Kasvun mahdollistaa se, että Voicen radiokanava muuttui viime viikonloppuna kokonaan uudeksi Kiss-kanavaksi.

– Voice oli jo valmiiksi monelle yleisömme edustajalle tunnetumpi nettimediana kuin radiona. Nyt kun Voice.fi on täysin itsenäinen radiobrändeistä, päästään sitä kehittämään entistä suuremmaksi ja monipuolisemmaksi lifestyle- ja viihdemediaksi, kertoo Bauer Median Head of Digital & Creative Mika Sallinen.

Kehitystyö on jo alkanut. Viime syksynä Voice.fi-sivustolla toteutettiin kehuttu uudistus, jossa sivustosta tehtiin täysin responsiivinen ja entistä paremmin mobiilikäyttäjiä palveleva. Muita muutoksia tulee tapahtumaan lähitulevaisuudessa.

– Voice.fi tulee saamaan kokonaan uusia sisältökategorioita, joilla voidaan tavoitella kokonaan uutta yleisöä. Vanhoja Voice.fi:n lukijoita ei unohdeta, vaan sivuston perinteiset viihteen ja lifestylen aiheet tulevat pysymään jatkossakin keskeisessä roolissa, toimituspäällikkö Mikko Räsänen lupaa.

Lisätietoja:

Mika Sallinen, Head of Digital & Creative, Bauer Media Oy, p. 040 527 9149, Mika.Sallinen@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova, The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.