Voice.fi uudella nettiennätyksellä ohi Subin nettisivujen

Viihdemedia Voicen verkkosivusto teki viime viikolla uuden ennätyksen, kun palvelussa vierailtiin 270 444 eri selaimella, ja eri kävijöitä oli 250 891 (TNS Metrix 3/2011).

-         Tämä on meille tässä kohtaa todella hyvä saavutus. Radio- ja tv-listauksessa ohitimme Subin nettisivun ja olemme netissä nyt neljänneksi suurin radio-/tv-kanava Maikkarin, YLEn ja Nelosen jälkeen. Viihdeuutissivustoja tarkastellessa Voice.fi sijoittuu jo viidenneksi, Iltapäivälehtien, Maikkarin ja Hesarin viihdepalveluiden jälkeen, kertoo Voicen online media- ja uutispäällikkö Johannes Saukko.

Alkuvuosi on ollut hyvä myös koko Voicelle, sillä uuden mittauksen mukaan monimedia tavoittaa viikottain jo yhteensä 1,4 miljoonaa eri suomalaista (KRT/TV-mittaritutkimus/TNS Metrix/Atlas).

-         Sisältöämme kehitetään koko ajan ja kasvu tulee siitä. Olemme palkanneet lisää sisällöntekijöitä ja keskitymme laadukkaaseen viihteeseen. Kasvu tulee jatkumaan, lupaa Voicen sisältöjohtaja Jussi Suvanto.

Lisätietoja antaa:

Johannes Saukko, Online media- ja uutispäällikkö, SBS Finland Oy, puh. 040-5948670, johannes.saukko@sbs.fi

Jussi Suvanto, Sisältöjohtaja, SBS Finland Oy, puh. 040-5548753

SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2009 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopanmaassa. Lisätietoa www.sbs.fi.