Voice kahmii nettiyleisöä

Viihteen monimedia The Voice on syksyn aikana kasvanut verkossa merkittävästi. Kesän jälkeen on jo rikottu muun muassa median kuukausikävijöiden ennätys ja viime viikolla uusiksi laitettiin yhden viikon kävijäennätys.

-        Alkusyksy on ollut meille todella hyvä. Analysoimme keväällä viihdeuutiskenttää, omaa palveluamme ja koko tarjontaamme raskaalla kädellä ja teimme muutoksia sisältöömme ja tarjontaamme. Nyt nuo muutokset kantavat selkeää hedelmää, kertoo Johannes Saukko

Viihdeuutiset ovat Voicen verkkopalvelussa merkittävässä roolissa, mutta eivät ainoaa kiinnostavaa sisältöä.

-        Kilpailumme ja nettiradiomme keräävät yleisöä koko ajan. Lisäksi meillä on aina mielenkiintoisia kampanjoita, esimerkiksi ensi viikolla alkava Muotiviikko sekä lokakuussa starttaavan uuden aamushowmme ympärillä käyvä kuhina. Seisomme aina useilla jaloilla, lisää Saukko

Voicen verkkopalvelua käytti viime viikolla yhteensä 286 528 eri käyttäjää (TNS Metrix 38/2011). Sivua tutkittiin yhteensä 323 213 eri selaimella. Tulos nosti The Voicen viime viikolla Suomen 21 suurimmaksi verkkopalveluksi.

Lisätietoja antaa: Johannes Saukko, Online media- ja uutispäällikkö, SBS Finland Oy, puh. 040-5948670, johannes.saukko@sbs.fi

SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2010 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopan maassa. Lisätietoa www.sbs.fi.