VoiceMag: Samuli Vauramo tekee historiaa!

Samuli Vauramo tekee parhaillaan historiaa suomalaisena näyttelijänä. Vauramo näyttelee yhtä päärooleista amerikkalaisessa H+-sarjassa. Kyseessä on samalla ensimmäinen kerta, kun suomalaisnäyttelijä saa merkittävän roolin amerikkalaisessa sarjassa.

Vauramosta voi tulla ensimmäinen oikeaan Hollywood-läpimurtoon pystyvä suomalaisnäyttelijä. Ennen H+-roolia Vauramo on ehtinyt näytellä muun muassa George Clooneyn The American –elokuvassa sekä Bunrakussa, jonka tähtiä olivat Demi Moore ja Woody Harrelson.

VoiceMagin haastattelussa Vauramo korostaa, että ei pidä vielä mitään näistä rooleista läpimurtonaan.

-        Mutta nämä työt avaavat ovia neuvotteluihin, joissa läpimurtorooleja jaetaan, Vauramo tietää.

Vauramo viettää tämän kesän USA:ssa, jossa työnsaantia helpottaa Samulin takataskussa oleva uunituore kolmevuotinen työviisumi.

Harvoin haastatteluja antava Vauramo on antanut erikoishaastattelun tänään ilmestyneelle VoiceMagille. Haastattelussa Vauramo kertoo uransa kuulumisista ja siitä, miten hän oli joutua hengenvaaralliseen onnettomuuteen, koska teki H+-sarjan vaaralliset stunt-temput itse.

VoiceMag on uusi sähköinen aikakauslehti, jota voit lukea ilmaiseksi iPad- tai iPad 2 –laitteella. Lifestyle-viihteellä täytetty lehti sisältää juttuja musiikista, elokuvista, muodista, ruuasta, tähdistä, festivaaleista ja ihmisistä. Lehden toinen numero on juuri ilmestynyt. Lisätietoa lehdestä, latauslinkki ja lehden verkkoversio löytyvät osoitteesta www.voice.fi/voicemag.

Lisätietoja antaa: Johannes Saukko, Online media- ja uutispäällikkö, SBS Finland Oy, puh. 040-5948670, johannes.saukko@sbs.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV Viisi ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.