Voicen Kesähitti 2013 myi kultaa!

Vuoden kovimmat kesähitit yhteen kokoava Kesähitti 2013 -tuplakokoelma on myynyt kultaa keikuttuaan koko kesän albumilistan kärkikahinoissa.

Radiokanava The Voice tunnetaan muun muassa siitä, että kanavan kuulijat äänestävät joka kevät Vuoden Virallisen Kesähitin. Tämän äänestyksen perusteella kootaan kokoelma, joka esittelee vakuuttavasti kesän kovimmat hittibiisit. Lisäksi kokoelmalta löytyvät kaikki aiemmat Viralliset Kesähitit. Jo toisena vuonna peräkkäin Voicen kesähittikokoelmaa on myyty yli 10 000 kappaletta, mikä on kultalevyyn oikeuttava suoritus.

-          Kokoelman biisilista on ihmisten itsensä äänestämä, joten ei ihme että kokoelma menestyy. Vain levyn tai pari vuodessa ostaville ihmisille tällainen kaikenkattava hittipläjäys on varma valinta, kommentoi Voicen musiikkipäällikkö Jussi Mäntysaari.

Tämän vuoden Virallinen Kesähitti on Tuomas Kauhasen ja Väinöväinön Enkeli. Tämän kaikille tutun rallatuksen lisäksi kultaa myyneeltä tupla-cd:ltä löytyvät muun muassa Sini Sabotagen Levikset repee, Isac Elliotin New Way Home, Pitbullin ja Christina Aguileran Feel This Moment ja Adelénin Bombo.

-          Meille on ollut äärimmäisen hienoa ja suorastaan kunnia-asia lanseerata kesähitti, josta on joka vuosi tullut aidosti kesän isoin kappale. Sitä kautta tasalaatuisen huimasta levystä on tullut kesän myydyimpiä albumeita. The Voice on osittain saanut kesäradion maineen juuri Kesähittiäänestyksen ja kokoelmalevyn vuoksi, ja tämän vuoden kasvaneista kuuntelijaminuuteista päätellen ihmiset ovat ilahduttavasti huomanneet että kesäfiilis voi kestää läpi vuoden, sanoo The Voicen ohjelmajohtaja René Mäkinen

Lisätietoja:

René Mäkinen, ohjelmajohtaja, The Voice, rene.makinen@sbs.fi, p. 0400-885640

Jussi Mäntysaari, musiikkipäällikkö, The Voice, jussi.mantysaari@sbs.fi, p. 050-5247745

SBS Discovery Radio on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki. SBS Discovery Radio panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli 17 M€. SBS Discovery Radio työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Lainaukset

René Mäkinen