Voicen Muotiviikko alkaa tänään

The Voice järjestää Helsingissä neljä iltaa kestävän jättimäisen muotitapahtuman. Muotiviikko-tapahtumassa nähdään muotinäytöksiä keskiviikosta lauantaihin Helsingin Kaapelitehtaalla.

-          Muotiviikkoa on rakennettu nyt reilun vuoden verran. Tavoitteenamme on ollut luoda kuluttajille kansainvälisen tason muotitapahtuma, jollaista ei ennen ole Suomessa koettu. Kaikki on valmista ja tapahtuma tulee näyttämään todella hienolta, hehkuttaa Muotiviikon tuottaja Karolina Huuhtanen.

Muotiviikolla yleisö pääsee kaunistautumaan showroomeihin, poseeraamaan muotikuvissa, kokeilemaan uusia tyylejä, ja tietysti näkemään joukon upeimpia maassamme järjestettyjä muotinäytöksiä. Mukana ovat muun muassa Mango, Only, Björn Borg, Sokos lukuisilla muotimerkeillään, IVANAhelsinki, Tiia Vanhatapio, Minna Parikka, sekä Katri/N.

Muotinäytösten lisäksi tapahtumassa kuullaan livemusiikkia. Muotiviikolla esiintyvät Jenni Vartiainen, Antti Tuisku, Cheek sekä Sunrise Avenue. Muotiviikko aukeaa tänään keskiviikkona 29.9.2010 klo 18:00. Aikataulu ja kunkin illan ohjelma löytyy Muotiviikon nettisivuilta, osoitteesta www.voice.fi/muotiviikko

Lisätietoja antavat:

Karolina Huuhtanen, tapahtumatuottaja, Brand Manager/SBS Finland Oy

0400-861381, karolina.huuhtanen@sbs.fi

Teri Niitti, Muotiviikon näytöksistä vastaava stylisti, 0400-790235

SBS Finland Oy on Suomen monipuolisin ja innovatiivisin kaupallinen radiotoimija. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista radiokanavaa: The Voice ja Iskelmä sekä Cityradiot: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Lisäksi SBS Mediaan kuuluu The Voice TV -kanava. SBS Finland Oy:n liikevaihto vuonna 2009 oli 16 miljoonaa euroa, ja se on radiotoimialan markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 120 TV- ja radioalan ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG -konsernia, jolla on TV- ja radiotoimintaa 14 Euroopan maassa. Lisätietoa www.sbs.fi.