• Bauer Media Oy/

Vuoden myyntitiimi on SBS Discovery Radio Oy:n Helsingin paikallismyyntitiimi: ”Päätimme toistaa voittomme ja se päätös piti!”

Mediamyynnissä asenne ratkaisee – ja sitä tältä tiimiltä löytyy! SBS Discovery Radio Oy:n Helsingin paikallismyyntitiimi palkittiin Vuoden myyntitiimin tittelillä eilen järjestetyssä RadioGaalassa. Upea menestys jatkui, sillä sama tiimi nappasi palkinnon myös viime vuonna.

Viime vuonna, palkinnon pokkaamisen jälkeisenä, menestyksenhuuruisena päivänä, myyntijohtaja Hanna Karjala kävi tiimeineen läpi edellistä vuotta. Palkinnon kimalluksesta ja parrasvalojen loisteesta humaltunut tiimi teki saman tien päätöksen, joka piti: he päättivät yhteistuumin toistaa upean voittonsa. Mediamyynnissä se on asenne, mikä ratkaisee – ja sitä tältä tiimiltä löytyy. Kuten myös muilta SBS Discovery Radion myyntitiimeiltä – Vuoden myyntitiimin titteli nimittäin tuli samaan osoitteeseen jo viidettä vuotta peräkkäin.

Vuoden myyntitiimin titteli ansaittiin seuraavilla perusteluilla: Helsingin paikallinen myyntitiimi on kaikkia markkinan olosuhteita vastaan tehnyt jatkuvaa kasvua isoilla kasvuprosenteilla ja ylitti vuonna 2013 ensimmäistä kertaa koko tiimin historiassa maagisen 1 000 000 euron myyntirajan. Tiimin myynnistä 34% tuli uusista asiakkaista. Kovasta työstä kertoo se, että tiimi teki vuonna 2013 yhteensä 1321 asiakastapaamista!

RadioMedian vuosittain järjestämässä RadioGaalassa palkitaan laajasti radioalan osaajia ja vaikuttajia. Tuomariston mukaan SBS Discovery Radion Helsingin paikallismyyntitiimi onnistui jatkamaan menestyksekästä myyntityötään huikealla kasvulla, uusasiakashankinnalla ja erinomaisella tiimihengellä.

- Voittaminen on hienoa, kaksi kertaa putkeen voittaminen on vielä hienompaa! Olen äärettömän ylpeä ja onnellinen saavuttamastamme tuloksesta. Tämän eteen on tehty lujasti töitä ja olemme voittomme ansainneet. Haluamme kasvaa jatkossakin ja se tarkoittaa sitä, että meidän tulee kasvaa paremmiksi kumppaneiksi asiakkaillemme sekä yhteistyökumppaneillemme. Lämmin kiitos siis jokaiselle teille, joiden kanssa olemme saaneet tehdä yhteistyötä! Puolin ja toisin menestyminen rakennetaan yhdessä ja uskon että olemme vahvasti oikealla tiellä tässä asiassa. Kiitos!, hehkuttaa myyntijohtaja Hanna Karjala tiiminsä menestystä.

Aamulla, kun Helsingin paikallismyyntitiimin työpisteellä oli vielä hiljaista, viritti viereisessä pöydässä istuva SBS Discovery Radio Onlinen johtaja Mika Sallinen tuulettimen valmiiksi pitämään Hanna Karjalan tiimin hönkäilyt pöydän toisella puolella. Tuuletinta ei kuitenkaan tarvittu, se tuoksu oli voittajien tuoksu! Yksi asia on varma: päätös toistaa voitto jälleen ensi vuonna on jo iskostunut jokaisen tiimiläisen mieleen.

Lisätietoja antaa:

Janne Turunen, aluemyyntijohtaja, SBS Discovery Radio Oy, janne.turunen@sbs.fi, 040 765 4919

SBS Discovery Radio Oy on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Lainaukset

Hanna Karjala