Lisää kasvuvoimaa hiuksille

Lähes neljäsosa suomalaisista 18–70 -vuotiaista naisista kärsii hiusten ohenemisesta ja hiustenlähdöstä(1). Priorin® Extra on täsmäravinne, joka tuo avun hiusten kasvuhäiriöistä aiheutuviin hiusongelmiin. Se aktivoi hiusjuurta ja tekee hiuksista vahvemmat, terveemmät ja tuuheammat.

Hormonaaliset muutokset imetyksen tai vaihdevuosien aikana, laihduttaminen tai yksipuolinen ruokavalio, tupakointi, toistuvat hiuskäsittelyt, vahvat hiustuotteet, stressi ja sairaudet rasittavat hiuksia. Jos hiukset eivät saa riittävästi ravintoaineita, niiden kasvu häiriintyy.

Hiusjuurien toimintakykyä voi tehostaa huolehtimalla siitä, että ne saavat oikeita ravintoaineita. Priorin® Extra on ratkaisu, kun ensimmäiset merkit hiustenlähdöstä ovat huomattavissa.

Suuri osa naisista törmää elämänsä aikana siihen, että toisinaan hiuksia vain lähtee enemmän. Esimerkiksi juuri synnyttäneillä naisilla äkillinen ja runsas hiustenlähtö on yleistä. Vaikka asia kauhistuttaa, kyse on kuitenkin aivan normaalista ilmiöstä. Raskauden aikana elimistön runsas estrogeenien määrä on ehkäissyt hiusten normaalia lähtöä ja pidentänyt hiuksen tavallista elinkaarta. Kun tilanne normalisoituu hiustenlähtö saattaa olla hyvinkin runsasta, sillä sitä voi vauhdittaa myös synnytyksenaikainen rasitus.

Hormonien epätasapaino vaikuttaa hiustenlähtöön usein myös imetyksen ja vaihdevuosien aikana. Tällöin hiusten hyvinvoinnin palautumista kannattaa tukea ravinteilla.

Priorin® Extra on helppokäyttöinen hiusten hoitomuoto

Priorin® Extran annostelu on tiivistetty suhteessa edeltävään Prioriniin ® ja nyt sinun tarvitsee ottaa vain 2 kapselia päivässä vesilasillisen kera ruoan jälkeen. Kapselit on pakattu hygieeniseen blisteripakkaukseen.

Hiusten kasvu on hidasta ja saadaksesi parhaan vaikutuksen suositeltava käyttöaika on 3–6 kuukautta. Tämän jälkeen voit ylläpitää hoitotulosta yhdellä kapselilla päivässä. Priorin® Extra sopii pitkäaikaiseen käyttöön ja kuurin voi myös tarvittaessa toistaa milloin tahansa vuoden aikana.

Priorin® Extra on saatavilla vain apteekeista ja se sopii aikuisille ja yli 12-vuotiaille lapsille. Pakkauskokoina ovat kuukauden, kahden kuukauden ja kolmen kuukauden annokset.

Lisätietoa oheisessa liitetiedostossa ja nettisivulla www.priorin.fi

(1) Lähde: Taloustutkimus: Priorin 2010

Lisätiedot ja kuvapyynnöt:

Viestintä: Aino Försti-Smith, puh. 040 687 9995 tai aino.forsti-smith(at)bayer.com

Kuvia löytyy myös osoitteesta www.aineistopankkibayer.fi tai

www.aineistopankkibayer.fi/?cart=116-jgmhdgdfii&l=FI

FIN-BHC-2012-0481

L.FI.11.2012.1295

Kansainvälisen Bayerin ydinosaaminen on terveydenhoidon, ravitsemuksen ja huipputeknologiaa hyödyntävän materiaalituotannon aloilla. Tuotteet ja materiaalit on suunniteltu ihmisiä hyödyttäviksi ja elämänlaatua parantaviksi.

Tuotevalikoimassamme Suomessa ovat Bayer HealthCaren reseptilääkkeet, itsehoitovalmisteet ja välineet diabeteksen hoidon seurantaan, Bayer CropSciencen kasvinsuojeluaineet ja torjunta-aineet sekä Bayer MaterialSciencen teollisuuden raaka-aineet ja kemikaalit.

Kansainvälinen toimintamme Suomessa keskittyy reseptilääkkeisiin: tutkimukseen ja tuotekehitykseen, tuotantoon ja Suomessa valmistettujen lääkkeiden vientiin yli sataan maahan. Turussa sijaitseva tuotantolaitos on yksi konsernin globaaleista lääkealan tuotantolaitoksista. Tutkimuksemme ja tuotekehityksemme suomalaista erikoisosaamista on polymeerien käyttö lääkeaineiden pitkäaikaisessa annostelussa.

Bayer työllistää Suomessa noin 750 henkilöä.