Myytit ja faktat hormonaalisesta ehkäisystä

Vaikeuttaako hormonaalinen ehkäisy raskaaksi tulemista? Luottavatko miehet siihen, että naiset huolehtivat ehkäisystä? Tarvitseeko keho taukoja hormonaalisen ehkäisyn käytöstä, jotta elimistö vapautuisi hormoneista?

Jokavuotista Maailman ehkäisypäivää vietetään tänä vuonna 26.9.2011. Päivään liittyvässä sähköisessä lehdistötilaisuudessa käsitellään ehkäisyyn yleisesti liitettyjä harhakuvitelmia, jotka nousivat esiin Taloustutkimuksen tekemässä Raskauden ehkäisytutkimuksessa. Bayerin järjestämä tilaisuus pidetään verkossa maanantaina 19.9 klo 11 – 12 osoitteessa www.deski.fi.

Paikalla tilaisuudessa toimittajien kysymyksiin ovat vastaamassa naistentautien ja synnytysten sekä gynekologisen endokrinologian erikoislääkäri dosentti Mervi Halttunen-Nieminen HYKSin naistenklinikalta, Bayerin asiantuntijalääkäri, gynekologi Leena Väisälä sekä Väestöliiton kätilö, tutkimushoitaja Mari Päiväniemi. Kysymyksiä asiantuntijoille voi esittää tilaisuuden aikana chatin välityksellä.

Ohjeet ilmoittautumiseen

Ilmoittautumiset tilaisuuteen pyydämme 18.9.2011 klo 16 mennessä. Klikkaa kutsun alla olevaa linkkiä, joka vie sinut ilmoittautumiseen. Valitse "Osallistu", minkä jälkeen järjestelmä pyytää kirjautumaan tai rekisteröitymään. Uutena käyttäjänä rekisteröidy ensin. Rekisteröityminen tarvitsee tehdä vain kerran, jatkossa riittää, että valitset pelkästään "Osallistun tilaisuuteen" ja kirjaudut sisään tunnuksillasi.

Kun olet luonut itsellesi tunnuksen eLehdistötilaisuuksiin, järjestelmä kysyy vielä edustamaasi organisaatiota ja titteliäsi. Ongelmatilanteissa ota yhteys asiakaspalveluumme numeroon 09 4250 550.

Mikä eLehdistötilaisuus?

eLehdistötilaisuus on Deski.fi:n uusi palvelu toimittajille. eLehdistötilaisuus järjestetään verkossa, jolloin välimatkat eivät ole esteenä tilaisuuteen osallistumiselle. Verkossa on taustoittava video tilaisuuden aiheesta sekä muuta taustamateriaalia. Asiantuntijat ovat paikalla online ja toimittajilla on mahdollisuus esittää heille kysymyksiä chatin kautta.

Lisätietoja aiheesta:

Aino Försti-Smith

Viestintäpäällikkö

Bayer

aino.forsti-smith@bayer.com

Lisätietoja eLehdistötilaisuudesta:

Lasse Pipinen
Viestintäkonsultti
Viestintätoimisto Deski

lasse.pipinen@deski.fi

Toimittajien ideapankki osoitteessa www.deski.fi.