Muutoksia on Paulo Coelhon kalenteri vuodelle 2013

Paulo Coelhon kalenteri tulevalle vuodelle ilmestyy nyt yhdeksättä kertaa. Muutoksia – Kalenteri 2013 sisältää myös päiväkirjan.

Muutoksia ─ Kalenteri 2013 on vuosikalenteri, johon on koottu ajatuksia ja mietelauseita kirjailija Paulo Coelhon teoksista. Muutoksia sisältää myös kalenterivuoden tärkeimmät juhla- ja pyhäpäivät.

Kalenterin on kuvittanut kolumbialainen taiteilija Catalina Estrada.

Brasilialainen Paulo Coelho (s. 1947) on yksi maailman tunnetuimpia kirjailijoita. Kirjailijan tunnetuin teos on Alkemisti. Coelhon teoksia on julkaistu 73 kielellä, 168 maassa ja niitä on myyty yli 140 miljoonaa kappaletta. Teoksista on suomennettu tähän mennessä viisitoista ja niitä on myyty yhteensä 650 000 kappaletta. Paulo Coelho on taitava sosiaalisen median käyttäjä. Hänellä on yli kuusi miljonaa fania facebookissa ja hän on yksi maailman vaikutusvaltaisimmista twiittaajista.

Portugalinkielinen alkuteos: Transformacóes 2013
Sitaattien suomennokset: Sanna Pernu ja Jarna Piippo
Nidottu / 256 s. / ovh 10 euroa
ISBN 9789522790033

”Ei ole helppoa eikä tärkeää palata menneisyyteen ja repiä auki sen haavoja. Ainoa puolustukseni on, että sieltä samani tieto auttaa minua ymmärtämään paremmin nykyhetkeä.” Alef, Paulo Coelho

”Jokainen päivä on jo itsessään ikuisuus.”
Alkemisti, Paulo Coelho

Lisää Paulo Coelhosta: www.paulocoelho.com, blogi: http://paulocoelhoblog.com, Twitter: http://twitter.com/paulocoelho, Facebook: www.facebook.com/paulocoelho

LIITTEET: Muutoksia - Kalenteri 2013_etukansi, Muutoksia_picture 1, Muutoksia_picture 2, Paulo Coelho (c) Paul Macleod