Nimityksiä Bazar Kustannuksessa

Kristina Forsström aloittaa Bazar Kustannus Oy:n myyntipäällikkönä. Maija Paavilainen on nimitetty kustantamon toimituspäälliköksi.

HuK Kristina Forsström (42) on nimitetty Bazar Kustannuksen myyntipäälliköksi. Hän vastaa tehtävässään kustantamon kirjamyynnistä kaikkiin jakelukanaviin. Forsströmillä on pitkä kokemus kirja-alalta sekä myynnin että markkinoinnin tehtävistä. Bazariin hän siirtyy Hansel Oy:n toimialapäällikön tehtävästä. Aikaisemmin Forsström on työskennellyt Stockmann Oyj:n palveluksessa muun muassa Akateemisen Kirjakaupan WEB-päällikkönä ja myyntipäällikkönä vastuullaan Stockmannin ja Akateemisen Kirjakaupan yritysmyynti.  Forsström aloittaa uudessa tehtävässään 1.8.2013.

Bazar Kustannuksen toimituspäälliköksi on nimitetty FM Maija Paavilainen (33). Tehtävä on kustantamossa uusi ja Paavilainen siirtyy siihen kustannustoimittajan toimestaan. Uudessa tehtävässään Paavilaisella on kokonaisvastuu kustantamon kirjojen tuotannosta. Tavoitteena on myös tehostaa yhteistyötä pohjoismaisen kustantamokonsernin muiden, Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa sijaitsevien toimitusten kesken. Paavilainen on työskennellyt Bazarin kustannustoimittajana vuodesta 2007 alkaen. Paavilainen aloitti uudessa tehtävässään 1.7.2013.

Lisätietoja

Bazar Kustannus Oy, tiedotuspäällikkö Vilja Perttola, puh. 040 755 3319, s-posti vilja @ bazarkustannus.fi

LIITTEET: Kuva_Kristina Forsström, Kuva_Maija Paavilainen