Paulo Coelhon uusi romaani Alef ilmestyi suomeksi

Paulo Coelho etsii kutsumustaan uudessa romaanissaan Alef. Matkallaan Siperian halki hän tapaa mystisen Hilalin ja avaa oven uuteen alkuun.

Paulo Coelho on vakavassa uskonkriisissä. Hän haluaa löytää tien henkiseen kasvuun ja uudistumiseen ja päättää aloittaa aivan alusta: matkustaa, kokea ja kohdata ihmiset ja maailman ympärillään. Hän haluaa löytää elämäänsä uutta energiaa ja intohimoa.

Paulo lähtee matkalle Afrikkaan, sitten Eurooppaan ja Aasiaan Siperian junalla. Matkallaan hän tapaa nuoren ja lahjakkaan viulistin, Hilalin. Hilal on nainen, jota Paulo rakasti viisisataa vuotta sitten. Tuolloin Paulo petti naisen niin raukkamaisesti, että se on estänyt häntä löytämästä onnea tässä elämässä. Yhdessä he aloittavat mystisen matkan läpi ajan ja tilan ─ matkan, joka opettaa heille rakkautta, anteeksiantoa ja rohkeutta selviytyä elämän väistämättömistä haasteista.

Alef on kaunis ja inspiroiva tarina, joka kutsuu lukijan pohtimaan oman matkamme tarkoitusta: Olemmeko siellä missä haluamme olla ja teemmekö sitä mitä haluamme tehdä?

Brasilialainen Paulo Coelho syntyi vuonna 1947. Hänen romaaneistaan on suomennettu 13 ja niitä on myyty Suomessa jo yli 600 000. Kirjailijan tunnetuimpia teoksia ovat Pyhiinvaellus, Alkemisti ja Yksitoista minuuttia. Coelhon teoksia on julkaistu 73 kielellä 168 maassa. Aikamme suosituimman tarinankertojan kirjoja on myyty yhteensä jo yli 135 000 000 kappaletta. Coelho nimitettiin YK:n rauhanlähettilääksi vuonna 2007.

Paulo Coelho ylläpitää aktiivisesti blogiaan osoitteessa www.paulocoelhoblog.com. Hänellä on yli 2 miljoonaa seuraajaa Twitterissä ja yli 6,5 miljoonaa fania Facebookissa.

Portugalinkielinen alkuteos: O Aleph
Suomentaja: Sanna Pernu
Sidottu / 305 s. / 32 €
ISBN: 978-952-5637-63-2

”En tehnyt tätä matkaa löytääkseni vastauksen siihen, mitä elämästäni puuttui, vaan siksi että halusin taas olla oman elämäni kuningas. Nyt olen taas yhteydessä itseeni ja ympärilläni olevaan maagiseen maailmaan. Aarteisiin ja ihmeisiin uskominen tekee elämästä mielenkiintoista.”
Paulo Coelho

Lisätiedot  ja arvostelukappaleet

Bazar Kustannus Oy, tiedotuspäällikkö Vilja Perttola, puh. 040 755 3319, vilja.perttola@bazarforlag.com

LIITTEET: Alef_etukansi, Paulo Coelho © Dmytro Sanin, Biografia_Paulo Coelho, Coelhon kirjoista sanottua