Tarja Turunen esittelee uuden kappaleensa Paulo Coelho -tapahtumassa

Tarja Turunen esittelee uuden, kirjailija Paulo Coelhon tekstien inspiroiman kappaleensa Outlanders Paulo Coelho -tapahtumassa 26.11. Suomalaisen Kirjakaupan Kampin-myymälässä Helsingissä. Ilmaistapahtuman järjestää Bazar Kustannus Oy yhdessä Suomalaisen Kirjakaupan kanssa.

Paulo Coelho on inspiroinut Tarja Turusta säveltämään uuden kappaleen Outlanders. Kappale esitellään yleisölle ensimmäistä kertaa Paulo Coelho -tapahtumassa. Tarja Turunen on Lauri Salovaaran haastateltavana klo 12.30 ja 14.00. Outlanders kuullaan tapahtumassa CD:ltä. Kappale kertoo hetkien merkityksestä, siitä, kuinka tärkeää on nauttia elämästä joka päivä. Tekstit on lainattu Coelhon teoksista Alkemisti, Piedrajoen rannalla istuin ja itkin sekä Elämä.

Outlanders on nimi myös Tarja Turusen ja saksalaisen tuottajan Torsten Stenzelin uudelle kokoonpanolle. Outlanders on koonnut yhteen ihmisiä, jotka ovat löytäneet kotinsa synnyinmaansa ulkopuolelta. Tarja asuu nykyään Argentiinassa, Torsten Karibialla, kitaristi Walter Giardino on syntynyt Argentiinassa mutta asuu nykyään Espanjassa. Myös Paulo Coelho on muuttanut kotimaastaan. Tämän kokoonpanon ensimmäinen kappale on nimetty bändin mukaan, Outlanders.

Paulo Coelhon uusi romaani Alef

Paulo Coelhon romaani Alef ilmestyi suomeksi syyskuussa. Alef on tarina, joka kutsuu pohtimaan, olemmeko siellä missä haluamme olla ja teemmekö sitä mitä haluamme tehdä. Paulo Coelho on uskonkriisissä ja haluaa löytää tien henkiseen kasvuun ja uudistumiseen. Hän päättää aloittaa alusta: matkustaa, kokea ja kohdata ihmiset ja maailman ympärillään. Paulo lähtee matkalle Afrikkaan, sitten Eurooppaan ja Aasiaan Trans-Siperian junalla. Matkallaan hän tapaa nuoren ja lahjakkaan viulistin, Hilalin. Yhdessä he aloittavat mystisen matkan läpi ajan ja tilan ─ matkan, joka opettaa heille rakkautta, anteeksiantoa ja rohkeutta selviytyä elämän väistämättömistä haasteista. Alefin on suomentanut Sanna Pernu.

Brasilialaisen Paulo Coelhon (s. 1947) romaaneista on suomennettu 13 ja niitä on myyty Suomessa jo yli 600 000. Kirjailijan tunnetuimpia teoksia ovat Pyhiinvaellus, Alkemisti ja Yksitoista minuuttia. Coelhon teoksia on julkaistu 73 kielellä 168 maassa ja niitä on myyty yhteensä jo yli 135 000 000 kappaletta. Kirjailija nimitettiin YK:n rauhanlähettilääksi vuonna 2007.

Lisätiedot

Lisää Paulo Coelhosta: Web: www.paulocoelho.com, blogi: http://paulocoelhoblog.com, Twitter: http://twitter.com/paulocoelho, Facebook: www.facebook.com/paulocoelho

Tarja Turusen uusi albumi: Tarja Turunen & Harus. In Concert, Live at Sibelius Hall, saatavana: CD, CD/DVD, DVD & Blu-Ray.
Kuvia Tarja Turusesta: http://www.tarjaturunen.com/?page_id=1343

LIITTEET: Paulo Coelho © Dmytro Sanin, Tarja Turunen © Eugenio Mazzinghi, etukansi_Alef