Bentleyn Azure-, S- ja Speed-mallien harmoniaa

• Uudet ulkoisen tyylin päivitykset: Continental GT ja GTC Azure sekä Flying Spur S ja Speed
  • Azureen 22-tuumaiset kymmenpuolaiset mustaksi maalatut ja kiiltäväksi koneistetut vanteet ensimmäisenä Continental-mallistossa
  • Uudet Granite-värin ulkolistat saatavilla kaikkiin Speed-malleihin, mukaan lukien Continental GT ja GTC sekä Flying Spur
  • Suorituskykyinen Flying Spur saa uuden jäähdyttimen säleikön ja salmiakkikuvioiset ompeleet sisätiloihin
  • Kaikkiin Azure-malleihin tulee vakiona miellyttävä ja ajomukavuutta parantava kohotikkaus
  • Uudet Deep Pile -päällysmatot ovat kokonaan kudottuja Wilton-mattoja
  • Vakiomatot ovat nyt kokonaan kierrätettyä nailonia, jotka ovat yhtä miellyttäviä kuin ennenkin ilman ensiömateriaalin käyttöä
  • Kojetauluun ja keskikaiteisiin on nyt valittavissa tummansävyinen timanttiharjattu alumiini uutena teknisenä viimeistelynä
  • Uusi tyylikäs korin väri – Topaz Blue

Kevät tuo mukanaan uuden raikkaan ilmeen Continental GT:lle ja GTC Azurelle – näissä Continental-malliston versioissa on panostettu hyvinvointiin, mukavuuteen ja loistoon vastakohtana suorituskykypainotteisille S- ja Speed-malleille.

Loisteliaan Bentayga EWB Azuren innoittamat Grand Tourerit saavat keulaansa tyylikkään ja erottuvan pystylapaisen säleikön. Omaleimaisessa säleikössä on kirkkaat kromatut pystylavat mustan verkkosäleikön edessä. Flying Spurista tutut 22-tuumaiset kymmenpuolaiset mustaksi maalatut ja kirkkaaksi koneistetut vanteet nähdään vakiovarusteena lisäämässä harmoniaa Azure-malliston muiden autojen kanssa.

Ikonisissa kaksiovisissa Grand Tourereissa on myös uusi kohotikkaus korostamassa Azure-mallistosta tuttua hyvinvointia ja teknologiaa.

Azure-mallien uudet vakiovarusteiset Deep Pile -päällysmatot ovat ylellisempiä kuin koskaan. Sametinpehmeät kokonaan aidosta villasta valmistetut Deep Pile Wilton -matot ovat ylelliset ja miellyttävät. Matoissa on käytetty valikoitua villalajiketta, jolla on erityisen puhdas ja selkeä väri. Ominaisuudet on testattu laatuvaatimusten täyttämiseksi. Väri on saatu vyyhtivärjäyksellä, joka mahdollistaa väriaineen laadun hyvän hallinnan ja varmistaa laadukkaan sävytyksen tarpeen mukaan. Ilman valkaisuainetta tapahtuvassa valmistuksessa saadaan kauniisti viimeistelty aito villamatto. Deep Pile -päällysmattoja on saatavana myös lisävarusteena malleihin, joihin ne eivät kuulu vakiona.

Kaikkien mallien matkustamon vakiomatot on valmistettu entistä vastuullisemmin. Uusi matkustamon matto on nyt kokonaan kierrätettyä nailonia. Se on mukavuudeltaan ja tuntumaltaan samanlainen kuin edellinen matto, jossa käytettiin ainoastaan ensiömateriaalia.

Speed-mallistoon on saatavana uusia lisävarusteita, kuten moderni graniitinharmaa ulkolista, joka täydentää Blackline-lisävarustepakettia antaen suorituskykyä henkivän vaikutelman. Flying Spur Speedin ja S:n suoralapainen säleikkö on vaihtunut matriisisäleikköön, joka on Bentleystä entuudestaan tuttu ja saanut alunperin vaikutteita 1920-luvun kilpa-autoista.

Uusi lisävaruste kaikissa Continental GT- ja Flying Spur -malleissa on ensimmäisen kerran Bentaygassa nähty kojetaulun ja ovipaneelien tyylikäs tummansävyinen timanttiharjattu alumiiniviimeistely. Bentleyn jäähdyttimen säleikköä täydentävä vaativa viimeistely saadaan aikaan harjaamalla alumiinia tarkasti moneen suuntaan. Näin luodaan moderni kolmiulotteinen vaikutelma.

Uusi lisävarusteena saatava ulkoväri Topaz Blue on näyttävä sinisen ja vihreän yhdistelmä, joka luo jalokivien tapaan säkenöivän pinnan. Väri on saatavana kaikkiin malleihin.

Uusin Bentley-valikoima on nyt harmonisempi kuin koskaan. Azure-mallistossa on panostettu mukavuuteen ja ylellisyyteen, kun taas Speed- ja S-mallit loistavat suorituskyvyllä ja ajamisen nautinnolla.