adidaksen uusi miesten 2-in-1-kasvopuhdistus

2-in-1 Cleanser täydentää adidaksen miesten kasvojenhoitolinjaa provitamiini B5:ttä sisältävällä puhdistustuotteella. adidaksen uusi kasvojenpuhdistus sopii urheileville ja aktiivisille miehille, jotka toivovat tuotteiltaan helppoutta. Tuote puhdistaa ja kosteuttaa samalla kertaa.

2-in-1 Cleanserin hellävaraiset pesevät ainesosat sekä provitamiini B5 poistavat likaa ja epäpuhtauksia jättäen kasvojen ihon kosteutetuksi. Metsäisen aromaattinen sitrustuoksu antaa raikkaan ja mukavan tunteen, joka saa aloittamaan aamun oikealla jalalla. Linjakas pakkaus tuntuu miellyttävältä käteen ja pysyy hyvin pystyssä suihkun hyllyllä. Pakkauksen korkki sulkeutuu tiiviisti, joten tuote ei pääse valumaan viikonloppulaukkuun tai treenikassiin mukana kuljetettaessa. Tuote sopii täydellisesti normaalille ja kuivalle iholle ja sitä voi käyttää päivän aikana niin moneen kertaan kuin tarve vaatii, esimerkiksi aamu- ja iltapuhdistukseen ja treenien yhteytessä suihkussa käydessä. Tuote on kehitetty yhteistyössä urheilijoiden kanssa ja testattu dermatologisesti. Tuote adidas 2 in 1 Cleanser -kasvopuhdistus, hinta kaupassa noin 7,00 euroa Lisätiedot Tuotepäällikkö Marjo Kallionpää, puh. 0207 91 4265, marjo.kallionpaa@berner.fi Tiedotteet, näytteet, kuvat ja haastattelupyynnöt Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi Kuluttajatiedustelut Berner Oy, puh. 0207 9100 Berner Oy on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyritys. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2008 noin 300 MEUR ja henkilöstön määrä 570. Bernerin Päivittäistavaraosasto markkinoi ja myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, LV, Oxygenol, Playboy, Scholl ja XZ.