• Berner Oy/

adidas Action 3 Mineral Protect ja adidas Action 3 Ice Effect – adidakselta deodoranttiuutuudet naiselle ja miehelle

adidas Action 3 -tuotesarja tuo tänä syksynä kauppoihin uutuudet sekä naisille että miehille.  Naisten Action 3 Mineral Protect -antiperspirantin inspiraationa on toiminut luonto ja se tarjoaa tehokasta sekä hellävaraista suojaa hikoilua vastaan. Miesten Action 3 Ice Effect -antiperspirantti taas on viileä uutuus, jonka avulla voi tuntea olonsa raikkaaksi ja itsevarmaksi koko päivän ajan.

adidas Action 3 Mineral Protect – Tehokasta ja pehmeää suojaa hikoilua vastaan

Naisten uutta Action 3 Mineral Protect -deodoranttia on inspiroinut luonto. Tuotteen erityinen luonnon omia mineraaleja sisältävä koostumus ehkäisee hienhajua ja tarjoaa suojaa hikoilua vastaan pitäen ihon kuivana jopa 24 tunnin ajan.

Action 3 Mineral Protect -deodorantti sisältää kvartsia sekä montmorilloniittiä, erityisen puhdasta luonnonmineraalia, joka imee itseensä tehokkaasti kosteutta.

Yhdistämällä mineraalien hikoilua ehkäisevät sekä kosteutta imevät ominaisuudet adidaksen Dry Max System -teknologiaan uusi Mineral Protect -deodorantti tarjoaa luotettavaa suojaa hikoilua vastaan jokapäiväiseen aktiiviseen elämään.

adidas Action 3 Ice Effect – Jäisen raikas uutuus miehille

Tämän päivän kiireisessä elämänrytmissä aktiivinen mies tarvitsee deodorantin, joka suojaa hikoilulta ja pitää olon raikkaana koko päivän ajan. Kun päivä saa yllättäviä ja stressaavia käänteitä vaaditaan deodorantiltakin tehoa ja suojaa, jotka auttavat säilyttämään mielen viileänä ja olon itsevarmana.

Tällaiset päivät ovat toimineet inspiraationa adidaksen uudelle Ice Effect –antiperspirantille. Action 3 Ice Effect yhdistää adidaksen tehokkaan hikoilua ehkäisevän Dry Max System -teknologian virkistävän raikkaaseen tuoksuun, jossa on viilentävää piparminttua, tuoretta katajaa sekä männyn tuoksua. Ekstrasysäys raikkautta juuri niihin tilanteisiin, joissa sitä eniten tarvitaan.

Ainutlaatuinen Dry Max -suoja

Kuten kaikki adidaksen Action 3 -sarjan deodorantit, myös Action 3 Ice Effect sekä Action 3 Mineral Protect hyödyntävät adidaksen hikoilua ehkäisevää Dry Max System -teknologiaa. Erityinen, urheilijoiden kanssa yhteistyössä kehitetty koostumus ehkäisee hikoilua ja poistaa kosteutta iholta pitäen ihon kuivana ja raikkaana jopa 24 tunnin ajan, myös rasittavien urheilusuoritusten aikana.

Tuotteet

adidas Mineral Protect -roll-on, 50 ml. Suositushinta noin 3,10 euroa.

adidas Mineral Protect -spray, 150 ml. Suositushinta noin 3,10 euroa.

adidas Ice Effect -roll-on, 50 ml. Suositushinta noin 3,10 euroa.

adidas Ice Effect -spray, 150 ml. Suositushinta noin 3,10 euroa.

adidas Ice Effect -suihkugeeli, 250 ml. Suositushinta 3,00 euroa.

Jakelu

Syyskuussa 2011 tavarataloissa ja marketeissa

Tuoteryhmäpäällikkö Annika Ratsula, puh. 0207 91 4265, annika.ratsula@berner.fi

Tiedotteet, näytteet, kuvat ja haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2010 noin 272 MEUR ja henkilöstön määrä 530.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà ja XZ.