adidas Action 3 Skin Respect – ihoa hellivää suojaa hikoilua vastaan

adidaksen Action 3 -sarjan Skin Respect uutuusdeodorantti naisille tarjoaa tehokkaan suojan hikoilua vastaan ja on samalla hellävarainen iholle. Skin Respect -antiperspirantin erityinen koostumus jättää ihon pehmeäksi ja hyvinvoivaksi samalla, kun se ehkäisee tehokkaasti kainaloiden kostumista jopa rankkojenkin urheilusuorituksen aikana.

Urheilullinen nainen vaatii deodorantiltaan paljon. Deodorantin tulee tarjota suoja hikoilua vastaan tiukoissakin tilanteissa ihoa ärsyttämättä. adidas Action 3 Skin Respect -antiperspirantin kosteutta imevä Dry Max System -koostumus antaa aiempaa paremman suojan hikoilua vastaan ja pitää ihon kuivana pidempään. Tuotteen sisältämät ihoa pehmentävät ainesosat taas saavat ihon tuntumaan käytön jälkeen silkinpehmeältä. Jasmiinin terälehtien herkkä tuoksu korostaa hellävaraisen antiperspirantin iholle tuomaa pehmeyttä.

Uusi Action 3 Skin Respect on saatavilla sekä roll-onina että sprayna. Molempien pakkausten sporttisen naisellinen muotoilu tekee deodorantin käytöstä miellyttävää. Erityisesti pakkausten korkissa näkyvä kullan väri antaa ulkoasulle hienostuneen ja tyylikkään säväyksen.

Tuote

adidas Action 3 Skin Respect roll-on, 50ml. Hinta noin 3,10 euroa.

adidas Action 3 Skin Respect spray, 150ml. Hinta noin 3,10 euroa.

Jakelu

Tuote on saatavilla Citymarketeista, Anttiloista ja Sokoksista tammikuusta alkaen, Prismoista toukokuusta alkaen.

Tuotepäällikkö Marjo Kallionpää, puh. 0207 91 4265, marjo.kallionpaa@berner.fi

Tiedotteet, näytteet, kuvat ja haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 9100

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.