Aitoja aasialaisia makuja Kikkomanin salaatinkastikkeilla

Kikkoman tuo syksyllä 2013 markkinoille kaksi uutta, monikäyttöistä salaatinkastiketta suomalaisiin keittiöihin. Maukkaat sipulin ja seesamin makuiset, soijapohjaiset kastikkeet tuovat pehmeitä ja täyteläisiä aasialaisia makuja niin ruokaisiin salaatteihin kuin moniin lämpimiin ruokiin.

Kikkomanin Sipuli salaatinkastike saa pehmeän makunsa soijakastikkeesta ja makeasta sipulista. Happamanmakea kastike muodostaa herkullisen parin esimerkiksi kanasalaatin ja wokki-vihannesten kanssa. Täyteläinen Seesami salaatinkastike syntyy soijakastikkeen ja seesaminsiemenien yhdistelmästä. Se antaa makua esimerkiksi caesarsalaattiin, pasta- ja nuudeliruokiin sekä höyrytettyyn kalaan tai kasviksiin.

Kikkomanin uudet salaatinkastikkeet ovat myynnissä Stockmann-tavarataloissa lokakuussa 2013, sekä marketeissa marraskuussa 2013.

Reseptejä ja vinkkejä löytyy Kikkomanin uudistuneilta verkkosivuilta osoitteessa www.kikkoman.fi.

Tuotteet
Kikkoman Seesami salaatinkastike, 250ml, 4,80€
Kikkoman Sipuli salaatinkastike, 250ml, 4,80€

Mona Berg, viestintä, mona.berg@berner.fi, puh. 0207 91 4522