Auton nahkapinnat kuntoon kotimaisilla Korrek-uutuuksilla

Tänä vuonna 50 vuotta täyttävä suomalainen Korrek-autonhoitosarja täydentyy keväällä kahdella auton nahkapinnoille tarkoitetulla hoitotuotteella: Korrek Nahanpuhdistus ja Korrek Nahanhoito. Monikäyttöiset kotimaiset nahanhoitoaineet hoitavat ajoneuvojen ja veneiden nahkapintojen ohella myös kodin nahkapinnat, saaden ne kestämään pidempään.

Nahka on kaunis ja kestävä materiaali auton tai ajoneuvojen sisäpintojen materiaalina. Ajoittain nahkaa kuitenkin vältetään, koska sen ajatellaan olevan vaikeasti hoidettava sekä likaantuvan tai kuluvan nopeasti. Nahka soveltuu kuitenkin hyvin myös päivittäisessä käytössä olevien istuimien materiaaliksi, kun sitä huolletaan säännöllisesti.

Vanhentuessaan nahka kuivuu ja haurastuu, ja menettää luonnollisen kiiltonsa. Pinttynyt lika puolestaan kuluttaa nahan pintaa. Huoltamalla auton nahkaiset sisäpinnat ja istuimet perusteellisesti vähintään kerran vuodessa, ne pysyvät pehmeinä ja säilyvät hyväkuntoisina jopa vuosikymmenien ajan.  Kuljettajan istuin voidaan säännöllisemmän käytön vuoksi puhdistaa ja hoitaa useamman kerran vuodessa.

Suomalaisen Korrek-autonhoitosarjan uudet nahanhoitotuotteet ovat kehitetty erityisesti auton nahkapintojen puhdistukseen ja hoitoon.

Korrek Nahanpuhdistus on tehokas ja hoitava nahan puhdistusaine. Puhdistavan luonnonsaippuan lisäksi se sisältää öljyjä, jotka hoitavat ja voitelevat nahkaa. Hellävarainen hoitoaine Korrek Nahanhoito hoitaa nahkapinnan puhdistuksen jälkeen. Sen sisältämät öljyt pitävät nahan pehmeänä ja palauttavat sekä ylläpitävät sen luonnollista kiiltoa. Hoitoaine myös suojaa auton nahkapintoja auringon UV-säteiltä.

Uudet Korrek-nahanhoitotuotteet eivät sisällä silikonia tai liuottimia. Tuotteet tulevat myyntiin toukokuussa 2013.

Vuonna 2013 ensimmäisen Korrek-tuotteen lanseerauksesta on kulunut 50 vuotta. Kotimaisen autonhoitosarjan 50-vuotinen historia on koostettu osoitteeseen www.korrek50v.fi.

Tuotteet
Korrek Nahanpuhdistus 350ml, hinta n. 8-10
Korrek Nahanhoito 350ml, hinta n. 10-12

Mona Berg, viestintä, mona.berg(at)berner.fi, puh. 0207 91 4522
Henriikka Soini, tuoteryhmäpäällikkö, henriikka.soini(at)berner.fi, puh. 020 791  4545

Tuotekuvat

Berner Oy Kulutustavarat, korrek-lasol(at)berner.fi, puh. 020 791 4538

Korrek-autonhoitotuotteita on valmistettu Suomessa jo vuodesta 1963 asti. Kotimaiseen autonhoitosarjaan kuuluu laaja valikoima laadukkaita ja testattuja auton maalipinnan ja sisätilojen puhdistukseen sekä suojaukseen tarkoitettuja tuotteita. Taloustutkimuksen teettämän Suomi Tänään 2012 -tutkimuksen mukaan Korrek on kuluttajien keskuudessa Suomen tunnetuin ja käytetyin vahamerkki. www.korrek.fi

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, Panos Emporio, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat

Pikafaktat

Korrek Nahanpuhdistus on tehokas puhdistusaine auton nahkapinnoille. Puhdistusaine sisältää puhdistavaa luonnonsaippuaa sekä hoitavia öljyjä.
Tweettaa
Hellävarainen Korrek Nahanhoito hoitaa nahkapinnan puhdistuksen jälkeen. Sen sisältämät öljyt pitävät nahan pehmeänä ja palauttavat sekä ylläpitävät sen luonnollista kiiltoa.
Tweettaa
Korrek-nahanhoitotuotteet eivät sisällä silikonia tai liuottimia.