Berner avasi viljelijöille uuden verkkokaupan

Maatalouskaupan edelläkävijöihin kuuluva Berner avasi suomalaisille viljelijöille uuden verkkokaupan tuotantopanosten, kuten kasvinsuojeluaineiden, siementen ja lannoitteiden myyntiin. Viljelijänberner.fi -palvelukanava sisältää kaupan lisäksi sähköisen suunnittelutyökalun viljelijän tueksi. Viljelijän Berner palvelee viljelijäasiakkaita maanlaajuisesti myös uuden asiantuntijaverkoston avulla.

Asiakkaat saavat valitsemansa tuotteet nopeasti suoraan tilalle ja voivat hyödyntää ammattimaisia suunnittelutyökaluja verkossa parhaan sadon varmistamiseksi. Esimerkiksi kasvinsuojeluaineiden käyttökaudella tuotteita tarvitaan tiloille nopealla aikataululla.

- Viljelijanberner.fi -kanavan lisäksi paikalliset asiantuntijamme ja valtakunnallinen neuvontanumeromme ovat luonnollisesti käytettävissä myös verkkokaupan kautta tilanneille, kertoo osastonjohtaja Kalle Erkkola Berneriltä.

Suomessa maatalouskauppaa on perinteisesti tehty kivijalkamyymälöiden kautta, kun muualla kalliista myymäläverkostosta on jo luovuttu. Verkkokauppa on luonteva lisäys Viljelijän Bernerin sähköisten palveluiden joukkoon. Yksi suosituimmista palveluista on viljelyn- ja erityisesti kasvinsuojelun suunnitteluun luotu ParasSato –palvelu.

- Asiantuntijaorganisaation ja sähköisten palveluiden yhdistelmä on tehokkain tapa toimia maatalouskaupassa. Verkkokaupassamme on asiakaskohtainen hinnoittelu, joka takaa asiakkaille kilpailukykyiset hinnat. Verkkokauppa tuo toimintaan joustavuutta ja säästää sekä asiakkaan että myyjän aikaa syvempään yhteistyöhön, toteaa myyntipäällikkö Kyösti Nissi.

Lisätietoja:

Osastonjohtaja Kalle Erkkola p. 050 341 4848, kalle.erkkola@berner.fi

Myyntipäällikkö Kyösti Nissi 0400 973 773, kyosti.nissi@berner.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2014 oli 275,9 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 78,6 % ja henkilöstömäärä 517. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: berner.fi.