• Berner Oy/

Berner Koneet tuo markkinoille korkean hygieniatason kohteisiin suunnitellun ULMA Inoxtruck -materiaalinkäsittelymalliston

Mallisto esitellään Helsingissä 3.  5. syyskuuta Pactec 2013 -messuilla.

Julkaisuvapaa 19.8.2013

Berner Koneet lanseeraa markkinoille syyskuun alussa elintarviketeollisuuden ja muun korkean hygieniatason vaativiin kohteisiin suunnitellun uuden ULMA Inoxtruck -materiaalinkäsittelylaitemalliston.

ULMA Inoxtruck -tuotteet valmistetaan korkealaatuisesta ruostumattomasta teräksestä. Laitteissa ei ole rasvattavia tai likaa kerääviä ketjuja. Sähköosien toimivuuden takaa kuiva, ja hyvin suojattu moottoritila. Kaikki laitteet ovat painepesurilla pestäviä ja niissä on patentoitu haarukkarakenne. Monipuolinen tuoteperhe sisältää lavansiirtovaunuja, pinoajia, kuormankallistajia sekä elintarvikepakkauskoneiden rullanvaihtajia.

Espanjalainen ULMA Inoxtruck on alansa edelläkävijä. Laadukkaat ja kestävät laitteet ovat saaneet tunnustusta helposta puhdistettavuudesta ja edistyksellisestä muotoilusta EHEDG:n (European Hygienic Engineering & Design Group) asiantuntijoilta sekä lukuisilta käyttäjiltä.

Esittelemme uuden, odotetun malliston laitevalikoimaa Helsingissä pidettävillä Pactec 2013 -messuilla 3. – 5. syyskuuta. Tervetuloa tutustumaan osastollemme 6c79.
Lisätietoa www.bernerkoneet.fi

Berner Koneet | Jari Kaapeli
p. 020 791 4560, jari.kaapeli@berner.fi

Kuvatiedustelut