CALVIN KLEIN ck one -kausituoksu syksy 2009

keräilyesine – värikäs – universaali

Tämän syksyn ck one -tuoksun teemana on yhtenäisyys ja yhteyden pitäminen ihmisten kanssa ympäri maailmaa. Klassinen ck one -tuoksu on pakattu näyttävään 100 ml keräilypulloon, jota koristavat eri kansallisuuksia olevien nuorten kuvat. Pullon näyttävyyttä lisäävät täyteläinen lilan sävy ja kookas hopean värinen ck one -logo. tuoksu alkutuoksu: raikkaassa ja virkistävässä alkutuoksussa yhdistyvät bergamotti, kardemumma, tangeriini, freesia ja laventeli. sydäntuoksu: ck one -tuoksun ytimen muodostaa vihreä tee, joka kulkee läpi koko tuoksun. sen tuoksua täydentävät orvokki, ruusu ja appelsiininkukka. jälkituoksu: myskin ja meripihkan yhdistelmä muodostaa aistillisen jälkituoksun, joka antaa tuoksulle lämpöä ja täyteläisyyttä. hinta: ck one edt 100 ml, suositushinta 45,00 euroa. ck one -kausituoksu tulee myyntiin syyskuussa 2009. Tuotekuvan saa ladattua oheisesta linkistä: http://www.bernerbrandbank.fi/?cartId=433 Oheinen tiedote on tallennettu upea.fi-nettisivustomme mediaosioon. Mediaosion käyttäjätunnus on kosmetiikka ja salasana kauneus. Lisätiedot: BERNER OY, Kosmetiikkaosasto Anne Sario, p. 0207 91 4322, gsm 050-5955 985, sähköposti: anne.sario@benrer.fi