• Berner Oy/

Clarins lisää meikkituotevalikoimaansa kaksi uutta tuotetta: EXTRA-COMFORT SPF 15 -meikkivoiteen ja INSTANT CONCEALER -peitevoiteen

EXTRA-COMFORT SPF 15 -meikkivoide

INSTANT CONCEALER -peitevoide

Peitevoide, joka poistaa väsymyksen ja rasituksen merkkejä silmänympärysiholta.

EXTRA-COMFORT SPF 15 -meikkivoide

Miellyttävän, pehmeän tuntuinen voidemainen värivoide, jonka hoitavat ominaisuudet perustuvat sen sisältämään argan-öljyyn. Argan-öljy sisältää runsaasti omega-9-rasvahappoja, jotka ehkäisevät kosteuden haihtumista ihosta ja ylläpitävät ihon joustavuutta, sekä omega-6-rasvahappoja, jotka parantavat ihon rakennetta ja tuovat iholle sen tarvitsemia ravintoaineita. Iho tuntuu välittömästi miellyttävän pehmeältä ja joustavalta.

Meikkivoiteen väripigmentit on päällystetty kasviperäisillä aminohapoilla. Niiden ansiosta meikkivoiteen sävyt mukautuvat ihon omaan sävyyn ja meikkivoide pysyy siistin näköisenä koko päivän. Meikkivoiteen sisältämä, valoa heijastava

Light-optimizing+ -yhdiste antaa iholle kauniin hehkun.

Meikkivoiteen värivalikoima sisältää kuusi sävyä:

• Ivory 103
  • Beige 107
  • Sand 108
  • Wheat 109
  • Amber 112
  • Chestnut 113

Meikkivoide ehkäisee tehokkaasti ikääntymisen merkkien näkymistä ihossa

Clarins on lisännyt värivoiteeseen Global age-defying -yhdisteen, joka kiinteyttää ihoa ja parantaa ihon pinnan rakennetta. Yhdiste koostuu antsemby-nimisestä kasvista (Perichlaena richardii) saatavasta uutteesta ja tripeptidistä. Antsemby-uute suojaa kollageenisäikeitä ja ylläpitää siten dermiksen tukirakennetta. Epidermiksessä se vaikuttaa lipidien tuotantoon ja parantaa siten ihon pinnan rakennetta. Rypyt ja juonteet ovat vähemmän näkyviä, iho tuntuu kiinteältä ja näyttää nuorekkaalta.

Kosteutta, hehkua ja suojaa

Meikkivoiteen ihoa tehokkaasti kosteuttava vaikutus perustuu sen sisältämiin kasviperäisiin mikrotyynyihin. Samalla, kun ne ehkäisevät ihon kiiltämistä, ne luovuttavat iholle kosteutta koko päivän ajan. Lisäksi ne täydentävät argan-öljyn ihoa hoitavaa vaikutusta.

Clarinsin kehittämä Light-optimizing+ -yhdiste, joka koostuu valoa monitahoisesti heijastavista pigmenteistä ja helmiäishiukkasista, häivyttää optisesti ihon pinnan virheellisyyksiä. Ihon näyttää aiempaa tasaisemmalta ja siinä on kaunis hehku.

Meikkivoide sisältää Clarinsin kehittämän Anti-pollution-yhdisteen, joka suoja ihoa ilman epäpuhtauksilta ja vapaiden radikaalien haitoilta. Meikkivoiteen sisältämä suojakerroin SPF 15 suojaa ihoa UV-säteiden haitallisilta vaikutuksilta.

Extra-Comfort SPF 15 -meikkivoide on pakattu 30 ml huurrelasipurkkiin ja sen suositushinta on 55,80 euroa.

Instant concealer -peitevoide

Peitevoide häivyttää väsymyksen merkkejä ja kirkastaa katsetta.

Väsymyksen merkit

Clarinsin kehittämä Light-optimizing+ -yhdiste yhdistettynä erityiskäsiteltyihin pigmentteihin, häivyttää tehokkaasti silmänalusten tummuutta ja kirkastaa katsetta. Pigmentit on valittu siten, että ne huomioivat tummien silmänalusten sävyn ja häivyttävät siten silmänalusten tummuutta mahdollisimman tehokkaasti.

Silottava vaikutus

Peitevoiteen täyteläinen voidemainen koostumus yhdistettynä aloe vera -uutteeseen tasoittaa ihon pinnan rakennetta. Silmänympärysiho näyttää sileältä ja tuntuu miellyttävältä.

Turvotus

Kofeiiniuute aktivoi silmänympärysihon mikroverenkiertoa ja vähentää turvotusta silmänympärysihoilla. Väsymyksen merkit häviävät ja silmänympärysihon turvotus laskee.

Peitevoide häivyttää tehokkaasti silmänalusten tummuutta

Peitevoide muodostaa ihon pintaan ohuen pigmenteistä koostuvan kalvon. Sen väri on vastavärisilmänalusten värille. Näin peitevoide neutraloi tummien silmänalusten värin ja tuo esiin ihon luonnollisen värin.

Peitevoiteen värivalikoimaan kuuluu kolme sävyä, jotka häivyttävät tehokkaasti silmänalusten tummuutta, olipa tummuuden sävy mikä tahansa.

• Yellow beige 01, sinisävyiset silmänaluset, vaalea iho
  • Pink Beige 02, rusehtavat/lilaan taittavat silmänaluset, hieman tummempi ihon sävy
  • Orange beige 03, rusehtavat/mustaan taittava silmänaluset, tumma iho

Instant Concealer -peitevoide on pakattu muovituubiin 15 ml ja sen suositushinta on 30,30 euroa.

Sekä Extra-Comfort SPF 15 -värivoide että Instant Concealer -peitevoide tulevat myyntiin syyskuussa 2013.

Tuotteiden kuvat saa ladattua oheisesta linkistä:

Lisätiedot:
BERNER OY, Kulutustavarat-osasto

Anne Sario, puh:0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi

Kuvausnäytteet:

Maria Ovaskainen, puh: 0207 91 4274, sähköposti: maria.ovaskainen@berner.fi

Uusimat tiedotteemme löytyvät osoitteesta:

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, Panos Emporio, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat

Pikafaktat

Tweettaa
EXTRA-COMFORT SPF 15 -meikkivoide Miellyttävän pehmeän tuntuinen värivoide, joka palauttaa iholle nuorekkaan hehkun. Värivoide kosteuttaa ja hoitaa tehokkaasti ihoa sekä palauttaa iholle nuorekasta täyteläisyyttä.
Tweettaa
INSTANT CONCEALER -peitevoide Peitevoide, joka poistaa väsymyksen ja rasituksen merkkejä silmänympärysiholta.