• Berner Oy/

Elämyksellinen Natuk laajenee uudistavalla Skin Recovery -tuotelinjalla: uutuustuotteita tähdittävät antioksidanttiset marjat ja luonnonkosmetiikkahyväksytty retinaali

Skin Recovery -tuotelinjan keskiössä on uudistava ja suojaava ihonhoitorutiini, joka tarjoaa suloisia hetkiä niin iholle kuin mielelle. Ihoa uudistavilla ja ympäristön haittavaikutuksilta suojaavilla uutuustuotteilla on mahdollista palauttaa rasittuneen ihon elinvoimaisuutta ja saavuttaa hyvinvoiva iho. Skin Recovery -tuotelinja koostuu kolmesta toisiaan täydentävästä hoitotuotteesta, joista emulsioseerumi sisältää luonnonkosmetiikkahyväksyttyä retinaalia.

Skin Recovery -tuotelinja on kehitetty Suomen metsän villinä kasvaneista antimista ihon uudistumisprosesseja tukevaksi ja ympäristön haittavaikutuksilta suojaavaksi ihonhoitorutiiniksi. Tuoteperheen sydämessä on hyvinvoiva ja elinvoimainen iho, joka pysyy vastustuskykyisenä ulkoisia ärsykkeitä ja ihon ennenaikaista vanhenemista vastaan.

Tuotteiden uudistava voima kumpuaa pohjoisen metsistä huolella poimituista, villinä kasvaneista marjoista. Tähdittävien marjauutteiden valintaperusteena on käytetty marjojen ainutlaatuisen runsaita antioksidanttipitoisuuksia.

”Skin Recovery -tuotelinjaan on huolella valittu aikuista, rasittunutta tai kuivaa ihoa erityisen hyvin hoitavia ravintorikkaita öljyjä, kuten E-vitamiinipitoisia villimarjaöljyjä ja trendikästä, antioksidanttista luomuruusunmarjaöljyä”, Natukin tuotekehityspäällikkö Taru Laitinen, kertoo.

Yhdistävänä raaka-aineena Natuk-tuotteissa hyödynnetään Suomen metsistä jalostettua aarretta, luomukoivunmahlauutetta. Koivunmahlan ominaisuuksiin lukeutuvat sen kyky kosteuttaa, lisätä ihon kimmoisuutta ja nopeuttaa ihosolujen uudistumista, jonka lisäksi se rauhoittaa ärtynyttä ihoa.

Natuk hyödyntää tuotteissaan sivuvirtaraaka-aineita, joita uutuustuotteissa ovat muun muassa mustikka- ja puolukkaöljy sekä skvalaani.

Retinaali: luonnonkosmetiikkahyväksytty A-vitamiinijohdannainen

A-vitamiini on tärkeä raaka-aine jokaisen ihonhoidossa. Sen muodoista retinoli on yksi kosmetiikan tunnetuimpia trendiraaka-aineita ja kiistaton vaikutuksiltaan. Retinoli tukee tutkitusti ihon uudistumista, joustavuutta ja rakennetta sekä voi olla hyödyllinen myös epäpuhtaan ihon hoidossa.

Skin Recovery -emulsioseerumi sisältää luonnonkosmetiikkahyväksyttyä retinaalia, joka tuotetaan bioteknologisesti mikro-organismien avulla.

Dermatologisesti testatut uutuustuotteet todettiin testeissä hyvin siedetyiksi herkällä iholla. Retinaalin pitoisuus emulsioseerumissa on maltillinen, mutta kaikista herkkäihoisimpia suositellaan käyttämään retinaalia vaiheittain ja varovaisesti.

Pohjoisen metsistä poimittujen villimarjojen antioksidanttista tehoa

Tuotelinja sisältää kolme antioksidantista, ihoa suojaavaa ja ennenaikaisia ikääntymisen merkkejä ehkäisevää tuotetta, jotka tuovat iholle elinvoimaa.

Uudistava kasvoseerumi - Reboot

Ainutlaatuista koostumusta tähdittää luonnonkosmetiikkahyväksytty retinaali, A-vitamiinijohdannainen. Retinaali tukee ihon uudistumista, rakennetta ja kimmoisuutta. Geelimäisen raikkaalta tuntuva koostumus hemmottelee ihoa kosteuttavalla luomukoivunmahlalla ja skvalaanilla, jotka tekevät ihosta suloisen pehmeän. Hoitavaa vaikutusta täydentää antioksidanttinen pihlajanmarjauute.

Seerumia suositellaan käytettäväksi iltasin puhtaalle iholle. Aurinkovoiteen käyttö päivisin on suositeltavaa retinaalin ollessa osa ihonhoitorutiinia.

Ravitseva kasvovoide - Smooth it over

Napakan kermainen kasvovoide tuo iholle välittömästi pehmeän, kosteutetun ja ravitsevan tunteen. Koostumuksen ravitsevia luonnon helmiä ovat ruusunmarjauute, villipuolukkaöljy ja luomukoivunmahla. Ihoa energisoiva riboosi tukee ihon elastisuutta.

Voide sopii käytettäväksi aamuin illoin kaikille ihotyypeille.

Ravitseva silmänympärysvoide - Eye Candy

Hemmottelevan täyteläinen silmänympärysvoide kosteuttaa ja ravitsee silmänympärysihoa. Koostumus sisältää kosteuttavaa luomukoivunmahlaa ja antioksidanttisia villimustikka- ja luomuruusunmarjaöljyjä. Aminohappojohdannainen tukee ihon rakennetta ja heleyttä.

Silmänympärysvoide sopii kaikille ihotyypeille käytettäväksi aamuin illoin.

Suloisia hetkiä iholle ja mielelle

Skin Recovery -tuotteet ovat kuin pieniä paketoituja villimarjakimppuja huomioivilla eleillä.

Pakkaukset on täydennetty voimaannuttavin viestein muistuttamaan jokaista itsemyötätunnosta ja lempeydestä itseään kohtaan. Sisustukselliset pakkaukset- ja pullot ilahduttavat energisoivilla väreillä ja pohjoismaalaista sisustustyyliä ilmentävällä muotoilulla.

Elämyksellisyyttä täydentää hennon puuterimainen, luonnosta poimitun marjakimpun tuoksu.

Korkean kotimaisuusasteen lähituotantoa Herttoniemestä

Natuk-tuotteet kehitetään ja valmistetaan lähituotantona Helsingin Herttoniemessä. Tuotteille on myönnetty FI-Natura-sertifikaatti, joka on osoitus kuluttajalle aidosta ja kotimaisesta luonnonkosmetiikasta.

Tuotteet on pakattu kierrätettävään ECO UV -lasipakkaukseen, joka suojaa luonnonkosmetiikkatuotteita UV-säteilyltä ja ympäristön väistämättömiltä vaikutuksilta, kuten valolta. Materiaalin tuotekoostumusta suojaavat ominaisuudet tekevät siitä erinomaisen pakkausvaihtoehdon luonnonkosmetiikkatuotteille.

Vegaaniystävällisille uutuustuotteille on myönnetty suomalaisen työn osoittava Avainlippu-merkki.

Hinnat

Uudistava kasvoseerumi Reboot, 30 ml, 25,90 EUR

Ravitseva kasvovoide, Smooth it over, 50 ml, 23,90 EUR

Ravitseva silmänympärysvoide, Eye Candy, 15 ml, 19,90 EUR

Saatavilla

Skin Recovery -tuotelinja on saatavilla Stockmann-tavarataloissa, House of Organic -verkkokaupassa ja hyvin varustetuissa päivittäistavarakaupoissa tammikuussa 2024.

Berner Oy, kuluttajatuotteiden viestintä

Mira Marin, viestintäasiantuntija, e-mail: mira.marin@berner.fi, puh: +358 40 672 4274