GOSH Eye Bright’n Concealer: uusi kirkastava hybridipeiteaine aikuisen ihon tarpeisiin

Uusi Eye Bright’n Concealer yhdistää silmänympärysvoiteen hoitavuuden, aktiiviset raaka-aineet ja luonnollisen peittävyyden silmänympärysaluetta kirkastavaksi kokonaisuudeksi.

Kevyt hybridipeiteaine häivyttää silmänympärysalueen pieniä kauneusvirheitä luonnollisen läpikuultavalla peittävyydellä. Kirkastava lopputulos syntyy valoa heijastavien ja kosteuttavien raaka-aineiden yhdistelmästä, joka pitää silmänympärysalueen raikkaana ja levänneen näköisenä päivän ajan. Aikuisen ihon tarpeisiin kehitetty peiteaine sisältää aktiivisia raaka-aineita, jotka korjaavat silmänympärysalueen hentoja muutoksia ja kiinteyttävät ihoa.

Peiteaineesta on saatavilla yksi neutraali sävy, joka mukautuu luontevasti useisiin eri ihon sävyihin. Kompaktista tuubista on helppo annostella peiteainetta hyödyntämällä pehmeää tyynyapplikaattoria. Käyttömukavuutta tukee kätevä sulkumekanismi, joka estää tuotteen valumisen korkkiin.

Vaikuttavat raaka-aineet

Matrixyl® 3000 edistää silmänympärysalueen kimmoisuutta ja tasoittaa ihonsävyä.

Merellinen Cityguard-yhdiste kiinteyttää ihoa ja ennaltaehkäisee vapaiden radikaalien aiheuttamia vaikutuksia ihossa.

Probioottinen Prorenew-yhdiste on hoitava ja uudistava raaka-aine atooppisen ihon tarpeisiin. Yhdiste vahvistaa ihon suojakerrosta ja tuottaa molekyylejä, jotka ovat olennaisia ihon terveelle mikrobiomille.

Pullulan muodostaa luonnollisen, silikoninomaisen kalvon iholle, joka kohottaa ihoa välittömästi ja tehostaa tuotteen kiinteyttävää vaikutusta.

GOSHin sydänarvojen mukaisesti uutuus on myös hajusteeton ja vegaaninen. Peiteaineelle on myönnetty tanskalainen AllergyCertified -sertifikaatti, joka on osoitus minimoidusta ärsytys- ja allergiariskistä.*

Eye Bright’n Concealer, Adjusting Skin, 12 ml, 15,50 EUR

Saatavilla

Eye Bright’n Concealer on saatavilla syyskuussa 2023 Sokos-tavarataloista, Emotion-myymälöistä ja valikoiduista K-Citymarket-myymälöistä.

Berner Oy, kuluttajatuotteiden viestintä

Mira Marin, Viestintäasiantuntija puh. 040 672 427 4, sähköposti mira.marin@berner.fi