GOSH Lash Extension Mascara: ripsienpidennysten inspiroima lopputulos

Tee se itse -trendiin uskova GOSH lanseeraa uuden ripsivärin, joka jäljittelee ripsienpidennysten kaltaista lopputulosta.

Kauneushoitoloiden ripsienpidennyskäsittelyistä inspiraationsa ammentava Lash Extension -ripsiväri antaa ripsille näyttävää pituutta ja tuuheutta. Ripsienpidennysten kaltaista lopputulosta jäljittelevä ripsiväri perustuu ”tube”-teknologiaan, jonka ansiosta koostumuksen sisältämät polymeerit kietoutuvat ripsien ympärille, luoden viettelevän ripsirivistön ja pitkäkestoisen pidon.

Näyttävä lopputulos syntyy ainutlaatuisen koostumuksen ja silikonisen ripsiharjan yhteistyöstä. Tiheä ja napakka ripsiharja levittää koostumuksen tasaisesti ripsien juuresta niiden kärkeen, saavuttaen myös kaikista lyhimmät ripset. Intensiivisen musta pigmentti täydentää viettelevää lopputulosta.

Koostumus on siististi kerrostavissa, ja sitä voi huoletta lisätä tarvittaessa hillitystä arkimeikistä juhlaan. Pakkauksen kyljessä on pieni peili, joka takaa siistin levityksen hektisenkin menon keskellä.

Ripsiväri on vesiliukoinen ja se poistetaan perinteisellä silmämeikinpoistoaineella.

Lash Extension -ripsiväri on GOSHin sydänarvojen mukaisesti hajusteeton ja vegaaninen. Ripsivärille on myönnetty tanskalainen AllergyCertified -sertifikaatti, joka on osoitus minimoidusta riskistä allergiaan tai ärsytysreaktioon.*

Suositushinta

7 ml, 17,50 EUR

Saatavilla

Lash Extension -ripsiväri on saatavilla syyskuussa 2023 Sokos-tavarataloista, Emotion-myymälöistä ja valikoiduista K-Citymarket-myymälöistä.

Berner Oy, kuluttajatuotteiden viestintä

Mira Marin, Viestintäasiantuntija puh. 040 672 427 4, sähköposti mira.marin@berner.fi

*AllergyCertified on kansainvälinen sertifiointiorganisaatio, joka on perustettu Tanskassa vuonna 2015. Sertifikaattia kantavat tuotteet on tarkastettu jokaista raaka-ainetta myöten toksikologien toimesta, ja niille on tehty kattava riskiarviointi.