GUESS Dare -naistentuoksu

GUESS DARE

Uskalla olla rohkea
Uskalla olla erilainen
Uskalla tuoda itsesi rohkeasti esiin

Uskalias, itsevarma, härnäävä. GUESS-tyttö on toiminut jo 30 vuoden ajan muodin suunnannäyttäjänä. Hän on nuori ja huoleton. Hänen eloisuutensa ja seksikkyytensä kiehtovat ja hän vie rohkeasti ystävänsä kohti uusia seikkailuja ja kokemuksia. Uusin tulokas GUESS-tytön tuoksuvalikoimaan on nimeltään GUESS Dare. Rohkea ja elinvoimainen tuoksu kuuluu vihreisiin hedelmäiskukkaisiin tuoksuihin.

”Seksikäs ja seikkailunhaluinen Guess Girl -tyttö toimii koko sarjan keulakuvana ja siten myös inspiraationa uudelle GUESS Dare -tuoksulle”, sanoo GUESSin toimitusjohtaja ja taiteellinen johtaja Paul Marciano. ”Uskomme, että tuoksu tulee inspiroimaan tyttöjä rohkeuteen, elämäniloon ja normikäsitysten kyseenalaistamiseen.”

Seikkailunhaluinen tuoksu

Parfymööri Bruno Jovanovic sai tuoksuun inspiraation 70-luvun rohkeista sankarittarista, kuten Charlien enkeleistä, Bond-tytöistä ja Mod Squad -TV-sarjassa esiintyneestä Peggy Liptonista. Hän valitsi tuoksuun sekoituksen vivahteita, jotka kuvaavat GUESS Girl- tytön uskaliasta luonnetta. ”GUESS Dare -tuoksu sopii täydellisesti tämän päivän nuorille, joille on samanlainen asenne elämään kuin 70-luvun teineillä”, sanoo Jovanovic. ”Sama kesyttämätön vapaudenkaipuu, joka näkyi Thelma ja Louise -elokuvassa toimii ohjenuorana seikkailunhaluiselle GUESS Dare -tytölle, joka hyödyntää naisellisuuttaan rajojen rikkomiseen.”

Nykyaikainen, huomiota herättävä GUESS Dare -tuoksu on GUESS-tuoksutalon ensimmäinen vihreä, kukkaishedelmäinen tuoksu. Sen eloisuus perustuu alkutuoksun mehukkaisiin tuoksuvivahteisiin, joissa on mukana kumkvattia, päärynänkukkaa ja raikasta limen kukkaa. Länsi-Intiasta kotoisin oleva kaktuksenkukka muodostaa sydäntuoksun ytimen. Sen hienostunut, kuiva, hieman puinen tuoksuvivahde antaa sydäntuoksulle nuorekkaan ja seikkailunhaluisen ilmeen. Kaktuksen kukan tuoksua täydentävät aistillinen jasmiini ja naisellinen ruusu. Kiehtovassa jälkituoksussa voi erottaa vaaleita puita, myskiä sekä kermaisen pehmeän kookospalmun tuoksua.

Alkutuoksu:     Kirpeä kumkvatti, päärynänkukka, limenkukka
Sydäntuoksu:                             Kaktuksenkukka, jasmiini, ruusu
Jälkituoksu:     Vaaleat puut, kookospalmu, myski

Tuotevalikoima

Dare Eau de Toilette 30 ml, suositushinta 41,00 euroa
Dare Eau de Toilette 50 ml, suositushinta 55,50 euroa

GUESSin Dare -tuoksu tulee myyntiin syyskuussa 2014.

Tuotekuvat saa ladattua oheisesta linkistä:

Lisätiedot:
BERNER OY, Kulutustavarat-osasto
Anne Sario, puh. 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi
Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi
Kuvausnäytteet:
Maria Ovaskainen, puh. 0207 91 4274, sähköposti: maria.ovaskainen@berner.fi

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn-lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat