Hajusteeton 48h LV Teho roll-on antiperspirantti

LV Teho Roll-on antiperspirantti antaa aktiivista elämää viettäville naisille ja miehille pitkäkestoista suojaa hikoilua vastaan. Hajusteeton antiperspirantti hoitaa kainalon ihoa ja ehkäisee hienhajun syntyä. Tuotteella on Allergia- ja Astmaliiton tunnus.

Sipaisemalla uutta LV Teho Roll-on antiperspiranttia kainaloon saa 48h tehokasta suojaa hikoilua vastaan. Antiperspirantti sopii erityisesti vauhdikasta ja urheilullista elämää viettäville naisille ja miehille.

Antiperspirantti on alkoholiton, väriaineeton ja hajusteeton. Tuote kuivuu nopeasti, hoitaa kainaloita hellästi ja ehkäisee hienhajun syntyä. Jos kuitenkin jossain tilanteessa haluaa nauttia tuoksuista, voi suihkauttaa omaa suosikkiparfyymia.

LV on kotimainen tuotesarja. LV-tuotteet on kehitetty yhteistyössä Allergia- ja Astmaliiton kanssa.

Tuote

LV Teho Roll-on 60ml, hinta noin 3,50 euroa.
Myynnissä huhtikuussa tavarataloissa ja marketeissa.

Lisätietoja

Tuoteryhmäpäällikkö Päivi Räty-Tarkkanen, puh. 0207 91 4263, paivi.raty-tarkkanen@berner.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi
www.berner.fi/LV
www.ihokiittaa.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy / LV-kuluttajaneuvonta, puh. 020 791 4303 ma-to klo 10–13

LV-sarja on kehitetty yhteistyössä suomalaisten ihoasiantuntijoiden sekä Allergia- ja astmaliiton kanssa. Sarjan pitkä historia, osaava tuotekehitys ja kiinteä yhteistyö alan asiantuntijoiden kanssa ovat luotettava perusta herkän ihon hoidolle. LV-sarja tarjoaa hellävaraista puhtautta pyykinpesusta ja astianpesusta henkilökohtaiseen hygieniaan sekä hiusten hoitoon. Kaikki LV-tuotteet ovat hajusteettomia ja väriaineettomia.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.