Hajusteeton LV hoitosuihke hiuksille kosteuttaa ksylitolilla

Hiuksiin jätettävä LV hoitosuihke saa kosteuttavan tehonsa kotimaisesta ksylitolista.  Hajusteeton, väriaineeton, alkoholiton ja säilöntäaineeton LV hoitosuihke poistaa tehokkaasti sähköisyyttä ja parantaa hiusten kammattavuutta. Tuote soveltuu hyvin hennolle suomalaiselle hiustyypille. Suomessa valmistetulla LV hoitosuihkeella on Allergia- ja Astmaliiton tunnus.

Aurinko, tuuli ja suolainen vesi kuivattavat hiuksia tehden niistä vaikeammin kammattavat ja pidemmän päälle jopa elottoman tuntuiset. Hiukset pörröttyvät ja takkuuntuvat sitä helpommin mitä kuivemmat ne ovat.

Tehokasta kosteutusta ilman tuoksua

Hiuksiin jätettävä LV hoitosuihke kosteuttaa hiuksia, poistaa tehokkaasti sähköisyyttä ja parantaa hiusten kammattavuutta. Tuote saa kosteuttavan tehonsa uusiutuvasta, kotimaisesta koivusta valmistetusta ksylitolista. Tuote on hajusteeton, väriaineeton, alkoholiton ja säilöntäaineeton eikä sisällä lainkaan silikonia, joka saattaa latistaa ohuita hiuksia.

LV hoitosuihketta suihkutetaan kosteisiin tai kuiviin hiuksiin ja erityisesti hiusten latvoihin. Hennot tai hauraat hiukset saavat runsaasti kosteutta. Lopputuloksena ovat helposti kammattavat ja elinvoimaiset hiukset.

”Kehitimme LV hoitosuihkeen erityisesti hajusteettomutta arvostaville, hennon hiustyypin omaaville suomalaisille. Tuote sopii erinomaisesti myös lasten hiusten selvittämiseen. LV hoitosuihkeella kosteutetut hiukset on helpompi kammata, joten pitkistäkin hiuksista voi nauttia”, kertoo tuotekehityskemisti Laura Martikainen Berner Oy:ltä.

LV on kotimainen, herkkäihoisille soveltuva tuotesarja. LV-tuotteet on kehitetty yhteistyössä Allergia ja Astmaliiton kanssa ja niille on myönnetty Avainlippu-tunnus. Uudistuneilta nettisivuiltamme löydät entistä helpommin tuotetiedot ja ajankohtaiset asiat. Tutustu myös toimintaamme ympäristön puolesta.

Tuote

LV hoitosuihke hiuksille 150ml, hinta 5,40 euroa.

Tuoteryhmäpäällikkö Päivi Räty-Tarkkanen, puh. 0207 91 4263, paivi.raty-tarkkanen@berner.fi

Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi

www.berner.fi/LV

www.ihokiittaa.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy / LV-kuluttajaneuvonta, puh. 020 791 4303 ma-to klo 10–13

Jälleenmyynti

Myynnissä syyskuusta 2011 alkaen tavarataloissa ja marketeissa.

LV-tuotteiden perustana ovat aina olleet puhtaus, turvallisuus ja kotimaisuus. Hajusteettomat, väriaineettomat ja ympäristöystävälliset LV-tuotteet sopivat kaikille ja aivan erityisesti herkkäihoisille, allergisille sekä atoopikoille. LV-tuotesarja on kehitetty yhteistyössä suomalaisten ihoasiantuntijoiden sekä Allergia- ja astmaliiton kanssa. LV-tuotesarja tarjoaa hellävaraista puhtautta pyykinpesusta ja astianpesusta henkilökohtaiseen hygieniaan ja hiusten hoitoon.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2010 noin 272 MEUR ja henkilöstön määrä 530. Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà ja XZ.