Herbina Body Mist -vartalotuoksut hurmaavat

Herbina tuo kevääseen tuulahduksen keveitä, tyttömäisiä tuoksuja. Trendikkäät ja ajankohtaiset body mist -vartalotuoksut sopivat moneen käyttöön, ja hurmaavista tuoksuvaihtoehdoista jokainen löytää suosikkinsa. Suihkeet valmistetaan Suomessa, ja tuoksut ovat suomalaisten kuluttajien valitsemia.

Uudet Herbina Body Mist -tuoksusuihkeet sopivat käytettäväksi niin vartalolla, hiuksilla kuin huonetuoksunakin. Kätevänkokoinen tuoksupullo kulkee mukana, ja sitä voi tarvittaessa lisäillä päivän mittaan. Tuoksut ovat miellyttävän kevyitä ja luonnollisia vaihtoehtoja hajuvedelle.

Strawberry Dream tuoksuu makeasti mansikalle, ruusulle, punaisille marjoille ja vaniljalle. Ensisuihkauksessa tuoksuvat punaiset marjat, sydäntuoksussa mansikka ja ruusu. Näiden kanssa pohjatuoksusta löytyvät makeat vaniljan ja mantelin sävyt.

Chocolate Kiss saa herkullisen tuoksunsa kaakaon, suklaan ja vaniljan yhdistelmästä. Ensituoksussa tuntuvat kaakaopavut, sydäntuoksussa kaakaojauhe ja pohjatuoksuna iholle jäävät tumman suklaan ja vaniljan pehmeät vivahteet.

Melon Love tuoksuu raikkaasti kukille ja hedelmille. Ensituoksussa säväyttävät pirteät omena, appelsiini ja ananas. Niihin sekoittuvat sydäntuoksun kukat yhdessä melonin ja vesimäisten tuoksuvivahteiden kanssa. Makeassa pohjatuoksussa häivähtävät punaiset marjat ja myski.

Tuotteet
Herbina Body Mist -vartalotuoksut
Strawberry Dream, 100 ml, hinta noin 6,50 euroa
Chocolate Kiss, 100 ml, hinta noin 6,50 euroa
Melon Love, 100 ml, hinta noin 6,50 euroa

Tuotteet ovat kaupoissa huhtikuussa 2015

Anna Hyttinen, viestintä, anna.hyttinen@berner.fi, puh. 0207 91 4461
Elina Seppänen, tuoteryhmäpäällikkö, elina.seppanen@berner.fi, puh. 0207 91 4292
Paula Sundström, tuoteryhmäpäällikkö, paula.sundstrom@berner.fi, puh. 0207 91 4301

Tuotekuvat

Berner Oy Kulutustavarat, puh. 0207 91 00

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotteet ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2013 oli 265,7 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 79,1 % ja henkilöstömäärä 437. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, greenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet.