• Berner Oy/

HERBINA ROLL-ON -ANTIPERSPIRANTIT TRENDIKKÄÄN ILOISISSA VÄREISSÄ Kukkien terälehtien uute hellii ihoa ja raikas tuoksu mieltä

Herbina tuo markkinoille uuden Viola roll-on -antiperspirantin. Samalla koko antiperspiranttisarja uudistuu niin koostumukseltaan kuin ulkonäöltään. Kainalon ihoa hoivaavat uutteet on saatu suoraan kukkien terälehdistä. Luonnonuutteet rauhoittavat ja hellivät ihoa, ja iloisen väriset pakkaukset tuovat keveyttä arkeen. Herbina on tunnettu tuotteittensa laadukkaista tuoksuista; myös antiperspiranttien raikkaasta tuoksumaailmasta löytää jokainen omat suosikkinsa.

Herbinan uudistuneissa antiperspiranteissa yhdistyy luonnonuutteiden ihoa rauhoittava kosketus raikkaisiin, hienovaraisiin kukkaistuoksuihin. Uutteet on saatu suoraan kukkien terälehdistä. Saman nimikkokukan ympärille rakentuu kunkin antiperspirantin oma, ihastuttavan yksilöllinen tuoksumaailma. Herbinan tuotteille onkin tunnusomaista niiden erittäin pidetyt tuoksut.

Kevään trendeissä näkyy tänä vuonna selkeänä vastapainona harmaalle talvelle kevyen kupliva, raikas värimaailma. Trooppisen iloiset värit tuovat aurinkoa arkipäivään niin vaate- ja meikkimuodissa, kuin Herbinan antiperspiranttien suunnittelussa. Pakkausten visuaalinen ilme on uudistunut kertomaan tuoksujen kukkaismaailmasta ja korkkien trendikkään läpikuultavat sorbettisävyt saavat hyvälle tuulelle heti aamusta.

Herbina roll-on -antiperspirantit suojaavat hikoilulta 24 tuntia. Tuotteet on testattu dermatologisesti ja ne ovat alkoholittomia.

UUTUUS Viola roll-on antiperspirantti
Kevyt, vihreän kukkaisa tuoksu. Puna-apilauute rauhoittaa ja pehmittää kainalon ihoa. Sydäntuoksussa tuntuu lämmin kiinanruusu ja persikka, jälkituoksussa pehmeät vanilja ja puuteri.

Linum roll-on antiperspirantti
Puhdas, raikas tuoksu tuo mieleen vastasilitetyn paidan tai raikkaan kesäaamun. Pellavankukan uute rauhoittaa ja vahvistaa ihoa.

Rosa roll-on antiperspirantti
Ihastuttava makea tuoksu, johon jää koukkuun. Ruusun terälehdistä uutettu luomuruusuvesi rauhoittaa, tehden kainalon ihon kauniimmaksi.

Fresia roll-on antiperspirantti
Pehmeä ja puuterimainen freesiakukan tuoksu on ihastuttavan naisellinen. Freesian terälehtien uute kosteuttaa, hoitaa ja virkistää kainalon ihoa.

Camomilla roll-on antiperspirantti
Tuoksussa aistii kesäsateen jälkeisen kukkatarhan. Kamomillaa on käytetty vuosisatoja kansanparannuksessa. Kamomillan terälehtien uute rauhoittaa ja hoitaa kainaloiden ihoa.

Tuote
Herbina roll-on -antiperspirantit 50 ml, hinta noin 2,60 euroa

Lisätietoja
Tuoteryhmäpäällikkö Paula Sundström, puh. 0207 91 4301, paula.sundstrom@berner.fi