Herbina Sensitive -antiperspirantit: tehoa ja valkoisen teen lempeyttä

Herbina Sensitive antiperspirantti roll-on ja deo spray ehkäisevät hikoilua tehokkaasti. Tuotteet ovat samalla hellävaraisia ja niiden sisältämä valkoisen teen uute hoitaa kainaloiden ihoa. Herkän ihon hikoilunestotuoteilla on laaja käyttäjäkuntansa suomalaisten naisten joukossa.

Tammikuussa lanseerattu Herbina Sensitive -tuotelinja laajenee. Valkoisen teen uutetta sisältävään, ihastuttavan raikkaaseen sarjaan tuodaan nyt uudet antiperspirantit. Sensitive-antiperspirantit sopivat herkkäihoisille sekä niille, jotka eivät halua sekoittaa käyttämänsä parfyymin tuoksua muihin tuoksuihin. Sensitive on korkealaatuinen ja toimiva antiperspirantti myös paljon urheileville. – Kuluttajapalautteissa on tullut laajasti esille toive herkän ihon antiperspirantista. Herbina Sensitive -antiperspiranttiin on lisätty hikoilua ehkäisevien ja deodoroivien aktiiviaineiden määrää. Samalla se sisältää valkoisen teen uutetta, joka hoitaa kainalon ihoa. Tuote onkin tuleva klassikko, kiittää tuotekehityskemisti Outi Tarakkamäki. Herbina Sensitive Antiperspirant 24h roll-on on hellävarainen ja samalla tehokas antiperspirantti. Sen aktiiviaineet ehkäisevät hikoilua samoin kuin hienhajua. Tuote on alkoholiton ja hajusteeton ja se on dermatologisesti testattu. Herbina Sensitive Antiperspirant deo spray 24h on nopeasti kuivuva, hellävarainen mutta tehokas suoja hikoilua vastaan. Valkoinen tee yhdessä miedon raikkaan tuoksun kanssa jättää kainalot pehmeän tuntuisiksi ja raikkaiksi. Tuote on dermatologisesti testattu ja alkoholiton. Virtuaalisen kauneustuotteen Herbinan käyttämistä luonnon raaka-aineista voi tehdä osoitteessa www.luontolaboratorio.fi. Tuote Herbina Sensitive Antiperspirant 24h roll-on 50 ml, hinta noin 2,85 euroa Herbina Sensitive Antiperspirant deo spray 24h 150 ml, hinta noin 3,10 euroa Lisätietoja Tuoteryhmäpäällikkö Paula Sundström, puh. 0207 91 4301, paula.sundstrom@berner.fi Brandijohtaja Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi Kuvat, näytteet, tiedotteet, kemistien haastattelupyynnöt Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi www.herbina.fi Kuluttajatiedustelut Berner Oy, puh. 0207 91 00 Jälleenmyynti Tavaratalot ja marketit maaliskuusta 2010 alkaen Berner Oy on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyritys. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2008 noin 300 MEUR ja henkilöstön määrä 570. Bernerin Päivittäistavaraosasto markkinoi ja myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, LV, Oxygenol, Scholl ja XZ.