Herbina Sensitive -hiustenhoito: hellävaraisuutta ja suojaa

Uudistunut Herbina Sensitive -hiustenhoitosarja sisältää valkoista teetä ja puna-apilaa. Tuotteet suojaavat hiusten väriä haalistumiselta ja antavat niille tervettä kiiltoa. Shampoo ja hoitoaine pesevät hiukset hellävaraisesti; raikas ja rentouttava tuoksu on hypoallergeeninen. Uutuutena Sensitive-sarjassa on kätevän kokoinen, hajusteeton minikiinne, joka on helppo sujauttaa laukkuun tai napata matkalle mukaan.

Herbina Sensitive -shampoo pesee hellävaraisesti normaalit ja värjätyt hiukset. Shampoo sisältää valkoista teetä ja mallasuutetta, jotka auttavat ehkäisemään värin haalistumista suojaamalla hiuksia ilmansaasteilta ja UV-säteilyltä. Puna-apila ja betaiini säilyttävät hiusten luonnollisen kosteuden ja antavat niille kaunista kiiltoa. Shampoo on saatavilla normaalikokoisena sekä jättipullona.

Herbina Sensitive -balsami sisältää kolmivaikutteisen värisuojan. Mallasuutteen ja valkoisen teen antioksidantit sekä tekninen UV-filtteri ehkäisevät värin haalistumista. Shampoon ja hoitoaineen hypoallergeeninen tuoksu on ihastuttavan raikas ja rentouttava ja tuo hyvää oloa suihkuhetkeen.

Herbina Sensitive -hiuskiinne on hajusteeton ja sisältää valkoista teetä. Hiuskiinne on saatavissa myös näppärässä matkakoossa, joka kulkee vaivatta niin treeni- kuin työlaukussa. Laadukkaan kiinteen pito on keskivahva ja tuote sisältää kosteussuojan.

Erityisesti suomalaisille hiuksille kehitetty sarja ei sisällä lainkaan silikonia tai silikoniyhdisteitä.

Kuvat osoitteesta

Tutustu
Herbinan tämän vuoden auki oleva sivusto, Luontolaboratorio, tutustuttaa hauskalla tavalla luonnon raaka-aineiden käyttöön Herbina-tuotteissa: www.luontolaboratorio.fi

Tuote