Herbina Sensitive -lämpöseerumi suojaa hiuksia lämpökäsittelyn haitoilta

Pipon alta paljastuvat keväthiukset voi nyt hyvällä omallatunnolla muotoilla suoristusraudalla tai kuivata hiustenkuivaajalla, kun käyttää Herbina Sensitive suojaavaa lämpö-seerumia. Hajusteeton seerumi suojaa hiuksia lämpökäsittelyn haittavaikutuksilta ja antaa muotoiluun pitävyyttä ja elastisuutta.

Herbinan upea kevätuutuus tuo helpotuksen kaikille, jotka haluavat taivuttaa tai suoristaa hiuksiansa muotoiluraudalla tai käyttää hiustenkuivaajaa. Suojaava lämpöseerumi on hajusteeton, silikoniton ja alkoholiton tuote, joka sopii kaikille hiustyypeille.

Suojaava kerros vähentää hiusten haurastumista

Herbina Sensitive -lämpöseerumi muodostaa hiuksen pintaan suojaavan kerroksen, joka jakaa lämmön tasaisemmin hiuksen pinnalle. Näin vähenee toistuvan lämpökäsittelyn aiheuttama hiusten haurastuminen. Kun hiuksen pinta on suojattu, säilyy hius sileänä, kiiltävänä ja helposti kammattavana sekä näyttää terveeltä ja tuntuu pehmeältä.

Lämpöseerumi suojaa hiusta aina 220 °C asti. Suojaavuuden lisäksi se antaa tukea muotoiluun. Seerumi kestää kosteutta hyvin, mikä auttaa kampausta pysymään muodossaan. Se ei jätä hiuksia tahmeiksi, vaan pehmeiksi ja elastisiksi.

Kätevänkokoinen lämpöseerumi liittyy matkakokoisten Herbina Sensitive -hiuskiinteen ja -muotovaahdon seuraan, joten sekin kulkee helposti käsilaukussa mukana.

Herbina on luonnon omiin raaka-aineisiin pohjautuva kotimainen ihon- ja hiustenhoitosarja suomalaiselle naiselle. Kaikki Herbina-pakkaukset ovat kierrätettäviä, katso ohjeet osoitteesta www.herbina.fi.

Tuote

Herbina Sensitive suojaava lämpöseerumi hiuksille 50 ml, hinta noin 5,00 euroa

Tuoteryhmäpäällikkö Paula Sundström, puh. 0207 91 4301, paula.sundstrom@berner.fi
Brändijohtaja Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi
www.herbina.fi
www.luontotaboratorio.fi

Näytteet, kuvat, tiedotteet, kemistien haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti

Tavaratalot ja marketit maaliskuusta 2011 alkaen

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Vuonna 2009 konsernin liikevaihto oli noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.