Herbina Volume -hiustenhoitosarja: tuuheutta ja pitoa

Herbina Volume -hiustenhoitosarja antaa suomalaisille hiuksille tuuheutta ja tukea. Herbina Volume -syväpuhdistava shampoo poistaa hiuksista muotoilutuotteiden kertymät ja hiuksista tulee ilmavat. Herbina Volume -tyvikohottaja antaa nostetta kampaukselle. Uudistunut Herbina Volume -tuoteperhe sisältää vehnäproteiiniä sekä lehmus- ja karviaisuutteita.

Herbina Volume -syväpuhdistava shampoo pesee hellävaraisesti hiusten pinnalle kerrostuneet muotoilujäämät ja metalli-ionit ja suojaa hiuksia klooripitoisen veden aiheuttamaa värjäytymistä vastaan. Tuotteen sisältämä vaikuttava ainesosa vehnäproteiini tuuheuttaa ja vahvistaa hiusta. Lehmus- ja karviaisuutteet kosteuttavat hiusta. Shampoo sopii kaikille hiustyypeille. Hiukset on hyvä syväpuhdistaa 1–2 kertaa kuussa riippuen siitä miten paljon muotoilu- ja viimeistelytuotteita hiuksissasi käytät. Syväpuhdistuksen jälkeen on hyvä käyttää omalle hiustyypille sopivaa Herbina -hoitoainetta, jotta hiukset saavat tarpeeksi kosteutta.

Herbinan matkakokoinen Volume -tyvikohottaja antaa kampaukseen tuuheutta ja erittäin voimakkaan tuen. Tyvikohottajaa suihkutetaan suoraan kosteiden hiusten tyviin ja levitetään siitä latvoihin saakka. Lisää tuuheutta saa kuivaamalla hiukset pää alaspäin.

Herbina Volume -hiuskiinne sisältää suojaavia karviais- ja lehmusuutteita antaen kauniin eloisat hiukset jopa 24 tunniksi. Laadukkaan kiinteen pito on erittäin voimakas. Tuote sisältää kosteussuojan, joka suojaa kampausta ulkoilmassa kosteuden aiheuttamalta latistumiselta.

Herbina Volume -muotovaahto antaa kampaukselle upeaa kiiltoa ja erityisen voimakkaan tuen. Tuotteen sisältämät karviais- ja lehmusuutteet suojaavat hiusta.

Erityisesti suomalaisille hiuksille kehitetty Herbina Volume -sarja ei sisällä lainkaan silikonia eikä silikoniyhdisteitä.

Tutustu/Luonnon raaka-aineet
Herbinan tämän vuoden auki oleva sivusto, Luontolaboratorio, tutustuttaa hauskalla tavalla luonnon raaka-aineiden käyttöön Herbina-tuotteissa: www.luontolaboratorio.fi

Tuote
Herbina Volume syväpuhdistava shampoo 200ml, hinta noin 4,00 euroa
Herbina Volume tyvikohottaja 75ml, hinta noin 3,00 euroa
Herbina Volume hiuskiinne 250 ml, hinta noin 3,90 euroa
Herbina Volume muotovaahto 200ml, hinta noin 3,60 euroa

Lisätietoja
Tuoteryhmäpäällikkö Paula Sundström, puh. 0207 91 4301, paula.sundstrom@berner.fi
Brändijohtaja Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi

www.herbina.fi

www.luontotaboratorio.fi

Kuvat, näytteet, tiedotteet, kemistien haastattelupyynnöt
Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti
Tavaratalot ja marketit lokakuusta 2010 alkaen.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.