Herbinalta biohajoava deodorantti ja 48h antiperspirantti

Deodoranttien kuluttajatrendeissä korostuvat luonnonmukaisuus ja tehokkuus. Herbina Biohajoava deodorantti on alumiiniton ja hoitaa kainaloiden ihoa sekä ehkäisee hienhajun muodostumista. Pitkäkestoista suojaa hikoilun ehkäisemiseksi antaa Herbina Sport antiperspirantti 48h, joka sisältää luonnon mineraaleja ja raikastavaa mustaherukkauutetta. Tuotteet ovat dermatologisesti testattuja.

Deodoranttien ja antiperspiranttien kuluttajatrendeissä korostuvat tällä hetkellä erityisesti luonnonmukaisuus ja tehokkuus. Luontoystävällisyys ja luonnollisuus kiinnostavat yhä laajempaa kuluttajaryhmää. Toisaalta, osa kuluttajista haluaa antiperspirantilta ensisijaisesti tehoa ja pitoa.

Luonnollista suojaa

Herbina Biohajoava deodorantti sisältää luomuruusuvettä ja luomulumpeen uutetta. Deodorantti hoitaa kainaloiden ihoa samalla kun se ehkäisee hienhajun muodostumista. Tuote on alumiiniton ja sen raikas tuoksu on ECOCERT-sertifioitu. Deodorantti kuivuu nopeasti jättäen viilentävän tunteen.

Herbina Biohajoava -tuotesarja sisältää antiperspirantin lisäksi myös shampoon, hoitoaineen, suihkugeelin, kasvosaippuan ja ruusukasvoveden. Biohajoavan-tuotesarjan kaikki raaka-aineet hajoavat helposti ympäristön mikrobien hajottamina.

Pitkäkestoista pitoa

Paljon liikkuvat ja urheilevat kaipaavat deodorantilta tehokkuutta. Herbina Sport antiperspirantti 48h sisältää raikastavaa mustaherukkauutetta ja kahta aktiiviainetta: alumiinia ja zirkoniumia, jotka ovat luonnon omia mineraaleja. Tuote on alkoholiton ja antaa pitkäkestoista 48 tunnin pitoa hikoilua ja hien hajun muodostumista vastaan.

Antiperspirantin raikkaan sporttisessa tuoksussa on ensin aistittavissa sitruunan puhtautta, sydäntuoksussa mustaherukan ja ruusun raikkautta, ja lopuksi myskiä ja meripihkaa.

Herbina on luonnon omiin raaka-aineisiin pohjautuva kotimainen ihon- ja hiustenhoitosarja suomalaiselle naiselle. Kaikki Herbina-pakkaukset ovat kierrätettäviä, katso ohjeet www.herbina.fi.

Tuote

Herbina Biohajova deodorantti 50ml, hinta 2,90 euroa
Herbina Sport antiperspirantti 48h 50ml, hinta 2,90 euroa

Lisätietoja

Tuoteryhmäpäällikkö Paula Sundström, puh. 0207 91 4301, paula.sundstrom@berner.fi
Brändijohtaja Tia Yrjölä, puh. 0207 91 4375, tia.yrjola@berner.fi
www.herbina.fi
www.luontotaboratorio.fi

Näytteet, kuvat, tiedotteet, kemistien haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti

Tavaratalot ja marketit maalis-huhtikuusta 2011 alkaen

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Vuonna 2009 konsernin liikevaihto oli noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.