Herkän ihon asialla – LV ja Allergia- ja Astmaliitto

Herkän ihon asiantuntijat, LV ja Allergia- ja Astmaliitto, messuilevat yhdessä Lapsi-messuilla. Runsaan opasmateriaalin lisäksi tarjolla LV:n tuotenäytteitä uudesta hajusteettomasta LV Pikkuväen -pesunesteestä, joka on suunniteltu erityisesti lapsiperheiden kirjopyykille.

Kotimaista LV-sarjaa on kehitetty vuosikymmenien aikana yhteistyössä suomalaisten ihoasiantuntijoiden sekä Allergia- ja Astmaliiton kanssa. Nyt LV ja Allergia- ja Astmaliitto messuilevat yhdessä Lapsi-messuilla Helsingin Messukeskuksessa 15.-17.4.2011. Osastolla on mukavaa tarjottavaa niin lapsille kuin aikuisillekin. Oppaiden ja LV-tuotenäytteiden lisäksi LV tuo tapahtumaan huippusuositun ruletin, jossa onnetar suosii ihan jokaista!

– Allergia- ja Astmaliitto ja LV sopivat erittäin hyvin samalle osastolle. Meiltä yhdistävät herkkä iho ja hajusteettomuus sekä niistä kertova allergiatunnus. Kevään uutuus, Pikkuväen LV -pyykinpesuneste sopii hyvin Lapsimessujen ykköstuotteeksi, ja siitä kannattaakin tulla kuulemaan enemmän osastollamme 6f71, kehottaa tuotepäällikkö Elina Seppänen Berner Oy:tä.

Messuilla esittäytyvä Pikkuväen LV -pyykinpesuneste on suunniteltu erityisesti lapsiperheiden kirjopyykille. Miedon pesuaineen lisänä olevat entsyymit on valittu siten, että ne tehoavat mahdollisimman hyvin juuri tomaatin, porkkanan, suklaajäätelön, mudan ja ruohon jättämiin vaikeisiin tahroihin. Tuote on zeoliititon, fosfaatiton ja biohajoava.

– Olemme ilolla mukana Lapsi-messuilla LV:n kanssa. Monet suomalaiset ovat tuoksuherkkiä ja kärsivät ajoittain kuivasta ihosta. Hajusteettomat ja väriaineettomat LV-tuotteet sopivatkin erityisen hyvin juuri allergisille ja herkkäihoisille, kertoo allergianeuvoja Minne Miettinen Allergia- ja Astmaliitosta.

Tietoa ja asiantuntemusta herkän ihon hoidosta löytyy nettisivuilta www.ihokiittaa.fi ja  www.berner.fi/lv

Lisätietoja

Berner, tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi
Berner, viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Allergia- ja Astmaliitto, tiedottaja Elina Demir, puh.09 47335 31, elina.demir@allergia.fi

Allergia- ja Astmaliitto, allergianeuvoja Minne Miettinen, puh. 09 4733 5203, minne.miettinen@allergia.fi

www.berner.fi/LV

www.ihokiittaa.fi
www.allergia.fi

Berner Oy / LV-kuluttajaneuvonta, puh. 020 791 4303 ma-to klo 10–13

LV-sarja on kehitetty yhteistyössä suomalaisten ihoasiantuntijoiden sekä Allergia- ja astmaliiton kanssa. Sarjan pitkä historia, osaava tuotekehitys ja kiinteä yhteistyö alan asiantuntijoiden kanssa ovat luotettava perusta herkän ihon hoidolle. LV-sarja tarjoaa hellävaraista puhtautta pyykinpesusta ja astianpesusta henkilökohtaiseen hygieniaan sekä hiusten hoitoon. Kaikki LV-tuotteet ovat hajusteettomia ja väriaineettomia.

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.