Hyvinvoivin jaloin kohti kesää

Pitkän talven väistyessä jalat kaivetaan esiin villasukista ja paksuista kengistä. Nyt onkin hyvä hetki tarkastaa jalkojen kunto. Jalkojen hyvinvoinnilla on vaikutusta koko kehoon, joten erilaiset jalkaongelmat kannattaa hoitaa ajoissa. Jalkojenhoidon asiantuntijan Schollin tuotteilla hoidat ja ehkäiset yleisimpiä jalkaongelmia. Tämän kevään uutuudet tarjoavat helpotusta ja hoitoa niin kynsisienestä kuin liikavarpaista kärsivillekin.

Scholl Professional – ammattitason ratkaisuja jalkojen ongelmiin

Korkealaatuinen Professional-sarja tarjoaa kotikäyttäjälle ammattitason tuotteita yleisimpien jalkaongelmien hoitoon. Sarjan tämän kevään uutuus on Kynsisienen hoitoaine.

Kynsisieni on yleinen ja kiusallinen vaiva, josta Schollin tutkimuksen mukaan kärsii jopa joka kymmenes suomalainen. Kynsisieni-infektio leviää nopeasti ja on ongelma, joka vaatii hoitoa. Scholl Professional Kynsisienen hoitoaine on ilman reseptiä saatava, hoitava ja helppokäyttöinen ratkaisu kotikäyttöön. Tuotteen edistyksellinen hoitoneste tunkeutuu syvälle kynteen ja tappaa sienet infektoituneelta alueelta. Yksi tuote riittää koko hoitojaksolle.

Scholl Daily Care – päivittäiseen jalkojen ihon hoitoon

Scholl Daily Care -sarjan tuotteet ovat helppokäyttöisiä ja toimivia. Tälle keväälle tuotesarjaan on tullut uusi Liikavarvaslaastari. Myös Rakkolaastarit on uudistettu aiempaa kestävämmiksi ja esteettisemmiksi.

Liikavarpaat ovat jalkateriin muodostuvia kivuliaita kovettumia, jotka johtuvat useimmiten liian pienistä tai hankaavista kengistä. Scholl tuo markkinoille uuden ja luonnollisen liikavarpaiden hoitomuodon. Liikavarvaslaastarin edistyksellinen kolmikerroksinen pehmuste poistaa välittömästi kipua ja liikavarpaaseen kohdistuvaa painetta. Huomaamaton ja ergonominen laastari suojaa ja hoitaa.

Uudistuneet rakkolaastarit lievittävät välittömästi kipua ja painetta tarjoamalla pehmeän suojan. Ohut ja entistä kestävämpi laastari on vedenkestävä ja estää lian sekä bakteerien pääsyyn rakkoon. Helppokäyttöinen laastari on myös huomaamaton ja se säilyy pitkään läpinäkyvänä.

Tuotteet

Scholl Kynsisienen hoitoaine, 3,8 ml. Hinta noin 25 €.

Scholl Liikavarvaslaastari, 6 kpl. Hinta noin 5,50 €

Scholl Rakkolaastari, 5 isoa. Hinta noin 5,95  €.

Scholl Rakkolaastari, 3 isoa ja 2 pientä. Hinta noin 5,95 €

Scholl Rakkolaastari, 6 laastaria varpaille. Hinta noin 5,95  €

Markkinointipäällikkö Liisa Juusti-Suominen, puh. 0207 91 4243, liisa.juusti-suominen@berner.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja haastattelut

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti

Tavaratalot, marketit ja hyvinvarustetut apteekit

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Vuonna 2009 konsernin liikevaihto oli noin 260 MEUR ja henkilöstön määrä 531.

Berner Päivittäistavaraosasto myy ja markkinoi myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, Kikkoman, Lanfranchi, Limmi, Lorenz, LV, Oxygenol, Rajamäen, Saclà, Scholl ja XZ.