Iloisia ruokailuhetkiä BabyBjörn Booster Chair-istuinkorokkeen avulla

Uusi BabyBjörn Booster Chair -istuinkoroke on kehitetty luomaan iloisia ruokailuhetkiä pienille lapsille ja heidän vanhemmilleen. Käytännöllisen istuinkorokkeen avulla lapsi voi istua itsenäisesti ruokapöydässä oikealla tuolilla.

BabyBjörn Booster Chair -istuinkoroke on suunniteltu tukemaan lapsen kehitystä kasvuvaiheessa. Kun lapsi saa istua omalla tuolilla ruokapöydässä samalla korkeudella vanhempiensa kanssa, lapsen itsetunto ja itsenäisyyden tunne kasvaa. Istuinkoroke soveltuu lapsille, jotka ovat jo liian isoja syöttötuoliin ja haluavat istua aikuisen tuolilla.

Booster Chair -istuinkorokkeen muotoilussa on huomioitu käytännöllisyys ja toiminnallisuus. Se on niin pieni ja kevyt, että lapsi voi itse kantaa sitä mukanaan. Kaartuva muotoilu tekee siitä mukavan istua. Korokkeen sileä pinta on helposti puhdistettavissa – pelkkä pyyhkäisy liinalla riittää. Istuinkorokkeen alapinnassa olevat pikkutyynyt takaavat, että koroke pysyy tukevasti paikoillaan tuolissa. Kun lapsi istuu turvallisesti, hänen on helpompi keskittyä syömiseen ja hän voi nauttia ruokailustaan.

BabyBjörn -istuinkorokkeen voi kiinnittää useimpiin tuoleihin, sekä kodissa että kodin ulkopuolella. Se ei jätä jälkiä tuolin istuimeen tai istuinverhoiluun.

Kuten kaikki BabyBjörn-tuotteet, Booster Chair on tyylikkäästi muotoiltu. Istuinkoroke on valmistettu kierrätettävästä muovista, eikä se sisällä PVC:tä.

Baby Björn Booster Chair -istuinkoroke on saatavilla lastentarvikeliikkeistä. Korokkeen hinta on noin 80 euroa.

Mona Berg, viestintä, puh. 0207 91 4522, mona.berg@berner.fi
Suvi Jukko, tuoteryhmäpäällikkö, puh. 0207 91 4292, suvi.jukko@berner.fi

www.babybjorn.fi

Tuotekuvat

BabyBjörn AB on ruotsalainen perheyritys. Yrityksessä työskentelee noin 100 työntekijää, jotka vastaavat vauvan- ja lastenhoitotuotteiden kehityksestä, markkinoinnista ja jakelusta. BabyBjörn-tuotteita myydään yli 50 maassa ympäri maailman. Yritys on perustettu vuonna 1961 ja viime vuonna se täytti 50 vuotta. www.babybjorn.fi

Berner Kulutustavarat -osasto on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Mariderm, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Kotimaiset tuotteet kehitetään ja valmistetaan pääasiassa Suomessa. Johtavaa kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet.

Pieni ja kevyt istuinkoroke, jota lapsi voi itse kantaa sitä mukanaan.
Tweettaa
Korokkeen sileä pinta on helposti puhdistettavissa
Tweettaa
Alapinnassa olevat pikkutyynyt takaavat, että koroke pysyy tukevasti paikoillaan