IsaDora Eyephoria -luomiväri

Lehdistötiedote maaliskuu 2013

EYEPHORIA-LUOMIVÄRI

Luomiväri, jossa yhdistyvät puuterimaisen ja voidemaisen luomivärin parhaat ominaisuudet

Suositushinta 14,60 euroa

Myynnissä huhtikuun 2013 alussa

IsaDoran Eyephoria-luomivärin valmistuksessa on hyödynnetty sekä puuterimaisen että voidemaisen luomivärin parhaat ominaisuudet. Luomiväri tuntuu iholla kevyeltä geelimäiseltä puuterilta. Se levittyy luomille helposti ja vaivattomasti ja eikä keräänny raidoiksi luomille päivän mittaan. Luomiväri ei varise sitä levitettäessä. Se sisältää runsaasti väripigmenttiä ja jättää luomille metallinhohtoisen lopputuloksen. Luomiväriä voi käyttää sekä kuivana että kosteana. Kuivana käytettynä lopputulos on kevyesti hohtava ja kosteana käytettynä metallimaisen kiiltävä.

Värivalikoimaan kuuluu kahdeksan sävyä:

• Golden Sand 02
  • Desert Pearl 03
  • Chrome 05
  • Hazel 07
  • Amethystic 09
  • Vintage Rose 11
  • Silver Mirror 13
  • Graphite Glam 15

Eyephoria-luomiväriin liittyvät kuvat voi ladata oheisesta linkistä:

Lisätiedot:
BERNER OY, Kulutustavarat-osasto

Anne Sario, puh. 0207 91 4322, sähköposti: anne.sari@berner.fi

Kuvausnäytteet:

Henna Nevasaari, puh. 0207 91 4210, sähköposti: henna.nevasaari@berner.fi

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi

Pikafaktat

Helposti levittyvissä ja hyvin pysyvissä IsaDoran Eyephoria-luomiväreissä yhdistyvät puuterimaisen ja voidemaisen luomivärin parhaat ominaisuudet. Värivalikoimaan kuuluu kahdeksan sävyä.